۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
نماینده مجلس افشاگری کرد؛ ماجرای «تراکنش‌های فیک» و درآمدهای میلیاردی افراد خاص!
اختصاصی بازار

نماینده مجلس افشاگری کرد؛ ماجرای «تراکنش‌های فیک» و درآمدهای میلیاردی افراد خاص!

مسلم صالحی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اخیرا در بحث «پی اس پی» ها و بحث سیستم شاپرک یکسری شائبه‌هایی به وجود آمده و بعضا در طراحی ربات‌ها در این بخش، تراکنش‌های فیک ایجاد می‌شود.

مسلم صالحی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، گفت: اخیرا در بحث «پی اس پی» ها و بحث سیستم شاپرک یکسری شائبه‌هایی به وجود آمده است.

وی تاکید کرد: آن شائبه از این قرار است که بعضا در طراحی ربات‌ها در این بخش، تراکنش‌های فیک ایجاد می‌شود و از این طریق جا به جایی پول به حساب‌های مختلف رخ می‌دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از این رو درآمد حاصل از این جا به جایی‌ها و تراکشن‌ها به حساب افراد و سیتم‌های خاصی واریز می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه حتما این شائبه‌ها نیاز به بررسی دارد، بیان داشت: اگر این مسئله صحت داشته باشد، این امر یک نوع فساد اقتصادی قلمداد می‌شود چراکه درآمد حاصل از این جا به جایی‌ها میلیاردی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اسنادی از این مسئله وجود دارد، بیان داشت: ما در حال بررسی هستیم و با این حال نتایج کسب شده ۵۰ به ۵۰ است و برخی اسناد در این بخش وجود دارد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: این مسئله موضوع مهمی است و نمی‌توان به راحتی از کنار آن عبور کرد لذا پیگیری‌های در این بخش همچنان مدنظر است.

کد خبر: ۱۳۰٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha