۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰
سرمایه ‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای احداث کارخانه فولاد در گناوه
نماینده شمال استان بوشهر در مجلس خبر داد:

سرمایه ‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای احداث کارخانه فولاد در گناوه

بوشهر- جمیری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای احداث کارخانه فولاد در گناوه خبر داد.

عبدالکریم جمیری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حمایت از اشتغال و تولید، نباید فقط در شعار و روی کاغذ باشد بلکه عملا باید نسبت به حمایت از تولیدکنندگان اقدام کنیم تا شاهد تثبیت اشتغال پایدار نیز باشیم.

وی افزود: شمال استان بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه تجارت و بازرگانی است و در بحث اقتصاد دریامحور نیز جایگاه خاصی دارد و باید نسبت به جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی اقدام شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از ایجاد کارخانه فولاد در شمال استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با مشارکت سرمایه گذار بومی، این کارخانه در آینده نزدیک ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

جمیری تصریح کرد: با برگزاری جلسات و همچنین بازدیدهای میدانی، جانمایی پروژه با موفقیت انجام شده و امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد استقرار کارگاه و فعالیت لازم باشیم.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای راه‌اندازی کارخانه فولاد در گناوه خبر داد و گفت: سرمایه گذار بومی نسبت به سرمایه گذاری در این طرح اقدام کرده و انتظار داریم بالغ بر ۱۵۰۰ شغل ایجاد شود.

وی بیان کرد: از مسئولان ارشد استان انتظار داریم که نهایت همکاری و همراهی را با سرمایه‌گذار داشته باشند تا این ظرفیت فعال شود.

کد خبر: ۱۳۰٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha