۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
۶ پروژه آب‌شیرین کن با ظرفیت ۱۰۰ هزار متر مکعب در بوشهر اجرایی شد
معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

۶ پروژه آب‌شیرین کن با ظرفیت ۱۰۰ هزار متر مکعب در بوشهر اجرایی شد

بوشهر- باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۶ پروژه آب‌شیرین کن با ظرفیت ۱۰۰ هزار متر مکعب در استان بوشهر اجرایی و عملیاتی شد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین آب شرب مردم در شهرستان‌های ده گانه استان بوشهر مورد توجه و تاکید مدیریت ارشد استان قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به وابستگی استان بوشهر به استان‌های همجوار در تامین آب، برای غلبه بر این معضل، باید نسبت به استفاده از ظرفیت‌های موجود بویژه توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها اهتمام ورزیم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد ۶ پروژه بزرگ و مهم آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۱۰۰ هزار متر مکعب در استان در دست احداث است که تکمیل این پروژه‌ها اولویت اساسی است.

باستین تصریح کرد: پروژه آب شیرین کن ۳۵ هزار متر مکعبی بندر بوشهر با شتاب و کیفیت مطلوبی در دست اجراست و بزودی در مدار تولید قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به بارش‌های اخیر، باید نسبت به ذخیره روان‌آب‌ها اقدام کنیم که تکمیل سدهای در دست اجرا، مهم‌ترین اولویت در این راستاست.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: اکنون توزیع آب در شهر بوشهر به عنوان مرکز استان به صورت سهمیه‌بندی است که این مساله زیبنده نیست و باید تدبیری اساسی شود.

کد خبر: ۱۳۰٬۲۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha