۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
راهنمای خرید آنلاین باتری موبایل: باتری اصلی با گارانتی

راهنمای خرید آنلاین باتری موبایل: باتری اصلی با گارانتی

طی چند سال اخیر به دلیل افزایش قیمت دلار و گران شدن گوشی های موبایل شاید برای خیلی از افراد جامعه تعویض گوشی قدیمی با مدل های جدید مقدور نمی باشد.

به گزارش بازار، طی چند سال اخیر به دلیل افزایش قیمت دلار و گران شدن گوشی های موبایل شاید برای خیلی از افراد جامعه تعویض گوشی قدیمی با مدل های جدید مقدور نمی باشد. اولین بخشی که در گوشی های قدیمی برای استفاده بهینه نیاز به تعویض پیدا می کند باتری موبایل است. باتری های گوشی های موبایل بخش مصرفی هر گوشی را تشکیل می دهند بعد از مدتی نیاز به تعویض پیدا می کند. اگر شما هم با نشانه های زیر بر خورد کرده اید گوشی شما نیاز به تعویض باتری پیدا کرده است.

چه موقع باید باتری موبایل خود را تعویض کنیم؟

به طور کلی، وقتی باتری گوشی شما حالات زیر را داشته باشد، نیاز به خرید باتری موبایل خواهید داشت:

  • تخلیه شدن ناگهانی باتری در حالی که شارژ قابل توجهی دارد.
  • داغ شدن بیش از حد باتری حین استفاده از گوشی یا شارژ کردن باتری
  • کاهش طول عمر باتری و خروج از حالت معمول
  • دیر شارژ شدن باتری بر خلاف حالت معمول
  • بادکردن باتری و فشار به قاب بیرونی و یا ال سی دی
  • تغییر ناگهانی و قابل توجه درصد شارژ(کم و زیاد شدن مقدار شارژ باتری)
  • خاموش شدن ناگهانی گوشی در حین مکالمه
  • شارژ نشدن باتری

همه این موراد نشانگر تمام شدن عمر باتری موبایل شما است.

یکی از موارد دیگر که برای باتری های موبایل اتفاق می افتد باد کردن باتری است همین جا به شما توصیه می کنیم که باد کردن باتری موبایل بسیار خطرناک است و اگر اقدام به تعویض آن نکنید به درب پشت گوشی و یا ال سی دی شما آسیب واردمی کند و باعث شکسته شدن آن ها می شود.

توصیه بسیار مهم : هرگز به باتری باد کرده فشار وارد نکنید احتمال انفجار و آتش گرفتن آن بسیار زیاد است.

با توجه به تنوع باتری های موبایل و شباهت ظاهری آن ها با نمونه های تقلبی و کپی نسبت به نمونه ارجینال شاید تهیه باتری اصلی برای شما کمی سخت باشد.

ممکن است به سایت دیجیکالا مراجعه کنید در بخش باتری های موبایل متوجه می شوید که به علت شباهت زیاد باتری های کپی با نمونه اصلی و دشوار و تخصصی بودن تهیه باتری ارجینال موبایل، دیجیکالا قید تهیه باتری های موبایل را زده و در کنار تمامی باتری های موبایل قید کرده است این باتری غیر اصل می باشد.

با جستجوی بیشتر در اینترنت متوجه فروشگاه های زیادی می شوید که باتری موبایل برای فروش دارند باید به اطلاع شما برسانیم که باتری موبایل به دلیل ماهیت شیمیایی که دارد احتیاج به حمل با شرایطی خاص از مبدا به ایران و همچنین نگهداری باتری موبایل باید در دمای خاص صورت بگیرد تا کیفیت باتری افت پیدا نکند. به جرات می توان گفت بیشتر فروشندگان همچین شرایطی را ندارند. فروش باتری موبایل با فروش قاب و محافظ ال سی دی کاملا متفاوت هست.

باید توجه داشته باشید که استفاده از باتری های موبایل کپی و یا فیک علاوه بر عمر کوتاه تر سلامت گوشی شما را نیز به خطر می اندازد.

تهیه باتری اصلی با گارانتی معتبر می تواند سلامت گوشی شما را تضمین کند!

مهم ترین نکات برای خرید باتری موبایل اورجینال

خرید از فروشگاه های تخصصی باتری موبایل

اگر به دنبال خرید آنلاین باتری هستید، وب سایت‌هایی را انتخاب کنید اولا به طور تخصصی در زمینه باتری گوشی های موبایل فعالیت داشته باشند. دوما پاسخگوی سوالات شما به صورت تلفنی و یا آنلاین باشند. مطمئنا پاسخ گویی سریع نشان از مجموعه ای پویا هست.

داشتن گارانتی پاسخگو

یکی از مهمترین نکات حین خرید باتری موبایل، توجه به «دارا بودن گارانتی» است. محصولات اصلی از گارانتی چند ماهه برخوردار هستند و این نشان از اطمینان شرکت گارانتی کننده از محصول دارد. هنگام خرید باتری گوشی موبایل حتما به گارانتی محصول توجه کنید تا علاوه بر اطمینان از خرید، در صورتی که به طور غیر منتظره‌ای باتری دچار مشکل شد، آنرا بدون هیچ هزینه‌ای تعویض کنید.

توجه به تاریخ تولید محصولات

فروشگاه غیر تخصصی عمدتا محصولات به روز ندارند و محصولات قدیمی می فروشند. حین خرید باتری گوشی موبایل به تاریخ تولید آن نگاه کنید؛ چرا که باتری‌های قدیمی ممکن است بر اساس تغییرات محیطی، دچار فعل و انفعالات شیمیایی شوند و این موضوع بر سلامت باتری تاثیر می‌گذارد. حین خرید از فروشگاه حتماً توجه کنید که باتری نو باشد و تاریخ تولید آن مطابق با زمانی باشد که گوشی موبایل شما تولید شده و باتری‌های آن تولید شرکت های معتبر در صنعت باتری باشد. بنابر تفاسیر فوق، یک فروشنده معتبر اقدام به «فروش محصولات به روز» می‌کند.

فروشگاه معتبر برای خرید آنلاین باتری موبایل

با رعایت نکات ذکر شده می‌توانید اقدام به خرید باتری اصل موبایل کنید اما شناخت یک فروشگاه معتبر هم کار سختی است. ما به شما فروشگاه اینترنتی جی اس ام باتری را معرفی می‌کنیم. جی اس ام باتری یک فروشگاه اینترنتی خرید باتری گوشی است که تمامی ویژگی‌های یک مرکز خرید معتبر باتری را داراست. برخی از مهمترین ویژگی‌های GSMBATTERY:

  • دارا بودن نماد الکترونیکی
  • تمرکز کامل روی فروش باتری و شارژر
  • تضمین اصل بودن کالا و گارانتی محصولات
  • ۳ ماه گارانتی تعویض ( بادکردن باتری شامل گارانتی می شود)
  • قیمت‌های مناسب و رقابتی
  • ارسال سریع و رایگان به سراسر کشور
  • کامل ترین مجموعه باتری موبایل و تبلت در ایران
  • ارائه تخفیفات ویژه به صورت دوره‌ای و مناسبتی

برای خرید باتری گوشی موبایل و یا سوالات خود به این جا مراجعه کنید.

اگر قصد خرید باتری موبایل اورجینال را دارید، فروشگاه اینترنتی جی اس ام باتری یک انتخاب مناسب برای شماست. محصولات این فروشگاه با گارانتی ۳ ماهه تعویض ارائه می شود؛ به این معنا که در صورت وجود مشکل در باتری، یک باتری جدید به شما می‌دهند. جی اس ام باتری پشتیبانی حرفه‌ای و سریع دارد؛ به طوری که قبل از خرید می‌توانید همه سوالات خود را به سرعت از پشتیبانی وبسایت پرسیده و به پاسخ خود برسید.

فروشگاه جی اس ام باتری اولین فروشگاه تخصصی باتری موبایل و تبلت در ایران است که از سال ۱۳۸۰ به صورت تخصصی در زمینه باتری موبایل فعالیت می کند.

راهنمای خرید آنلاین باتری موبایل: باتری اصلی با گارانتی

با مراجعه به جی اس ام باتری (GSMBATTERY.COM) می‌توانید باتری و شارژر های اصلی را تا انتهای جشنواره فروش با تخفیف ویژه بخرید.

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق درگاه‌های زیر با جی اس ام باتری در ارتباط باشید:

آدرس: جمهوری تقاطع ولی عصر جمب فروشگاه رفاه ساختما ن ۲۴ طبقه دوم

کدپستی: ۱۱۳۴۹۱۶۱۱۸

پست الکترونیک: info@gsmbattery.com

شماره تماس:۶۶۴۸۲۱۳۸-۰۲۱

کد خبر: ۱۳۰٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha