۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
۴۵۹ طرح شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در آستانه بهره‌برداری هستند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۴۵۹ طرح شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در آستانه بهره‌برداری هستند

سمنان- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: ۴۵۹ طرح در دست اجرا مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در مرحله نصب ماشین‌آلات بوده و به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، حسن آل بویه با بیان اینکه ۴۵۹ طرح در دست اجرا مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در مرحله نصب ماشین‌آلات بوده و به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید، تاکید کرد: در حال حاضر یک هزار و ۹۲۳ طرح در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در مراحل ساخت و ساز از تخصیص زمین و دیوارکشی تا نصب سوله و نصب ماشین آلات قرار دارند.

وی بیان کرد: ۶۹۶ طرح از بین طرح‌های در دست ساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در حال نصب سوله هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان یادآور شد: همچنین از طرح‌های در دست ساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، ۲۵۸ مورد در حال دیوارکشی بوده و ۵۱۰ طرح نیز در مرحله تخصیص زمین و ایجاد کارگاه ساخت هستند.

آل‌بویه با اشاره به واگذاری اراضی صنعتی به متقاضیان سرمایه‌گذاری، تصریح کرد: ۹۲ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۹ ماه سال جهش تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها به سرمایه‌گذاران واگذار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: این میزان اراضی صنعتی با انعقاد ۱۶۶ فقره قرارداد به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان واگذار شده است لذا باید گفت شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارای ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی به وسعت شش هزار و ۸۸۴ هکتار است.

کد خبر: ۱۳۰٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha