۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
برق روستاهای برفی گیلان وصل شد| فرسودگی ماشین آلات راهداری
استاندار گیلان:

برق روستاهای برفی گیلان وصل شد| فرسودگی ماشین آلات راهداری

شفت- استاندار گیلان با بیان اینکه تلاش برای بازگشایی مسیرهای روستایی براثر بارش برف ادامه دارد، گفت: برق مناطق روستایی وصل شده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از مناطق برف‌گرفته امامزاده ابراهیم شهرستان شفت در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پیش بینی بارش برف در استان اظهار داشت: در همین راستا آماده باش کامل به همه دستگاه‌ها و مدیران داده شده است.

وی یادآور شد: به همه مدیران دستور داده شده بود تا امکانات و تجهیزات دولتی و بخش خصوصی را برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی آماده کنند و در بازدیدهای سرزده که از محور امامزاده ابراهیم شهرستان شفت انجام شد ، عوامل راهداری مشغول خدمات رسانی هستند.

وی با اشاره به ادامه تلاش ها برای باز کردن مسیرهای ارتباطی بویژه روستاها گفت: برق ساکنان این مناطق وصل و از نظر زیرساخت‌ها وضعیت مطلوب است.

عباسی با بیان اینکه هم اکنون در حال بررسی وضعیت منطقه و عملکرد عوامل اجرایی هستم، اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تا عادی شدن شرایط ، پای کار هستند.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا مردم از نظر سوخت و ارزاق عمومی دچار مشکل نباشند، گفت: طبق پیش بینی‌ها میزان بارش برف در مسیر امامزاده ابراهیم زیاد بوده و تا این لحظه ادامه دارد.

وی همچنین به مستهلک بودن ماشین آلات و تجهیزات راهداری اشاره و اضافه کرد: در راستای تأمین اعتبارات برای نوسازی این ناوگان هم برای سفر رئیس جمهوری و هم بودجه سال آینده برنامه ریزی و پیش بینی‌های لازم انجام شده است.

کد خبر: ۱۳۰٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha