۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
فرآیند راه‌اندازی فرودگاه همدان در دست پیگیری است
استاندار همدان:

فرآیند راه‌اندازی فرودگاه همدان در دست پیگیری است

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه فرآیند راه‌اندازی فرودگاه همدان به‌طور جدی در دست پیگیری است، گفت: مکاتبات رسمی آذرماه در راستای راه‌اندازی فرودگاه همدان با مدیران مربوطه انجام شده‌ است

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با مدیرعامل دفتر خدمات مسافرت هوایی ثامن پرواز همدان، گفت: مقدمات راه‌اندازی فرودگاه همدان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه فرآیند راه‌اندازی فرودگاه همدان به طور جدی، باید در دستور کار مدیران مربوطه نیز قرار گیرد، گفت: مکاتبات رسمی در آذر ماه در راستای راه‌اندازی فرودگاه همدان با مدیران مربوطه انجام شده‌ است.

قاسمی فرزاد گفت: در سفرهایی که به پایتخت شده، موضوع راه‌اندازی فرودگاه یکی از مسائلی بوده که به طور جدی مورد پیگیری قرار گرفته و آمادگی کامل را برای تسهیل فرآیندهای باقی مانده راه اندازی فرودگاه همدان اعلام می‌کنیم.

استاندار همدان عنوان کرد: انتظار داریم شرکت هواپیمایی که مسئولیت برگزاری سفرها را برعهده می‌گیرد، با کیفیت بالایی به مسافران استان خدمات‌دهی کند.

وی گفت: ارتقا کیفیت فرآیند سفر، توسط شرکت خدمات مسافرتی مسئول، رضایت خاطر عمومی را به همراه دارد و با دنبال آن مدیران سعی می‌کنند در راستای گسترش پروازهای دیگر به مقاصد مختلف را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر: ۱۳۰٬۰۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha