۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
پیشنهادات خوبی برای تامین منابع مالی اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در مجلس مطرح است
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱:

پیشنهادات خوبی برای تامین منابع مالی اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در مجلس مطرح است

کشور با توجه به شرایط تحریمی با کمبود منابع درآمدی مواجه است و همسان سازی حقوق بازنشستگان نیاز به منابعی پایدار و واقعی دارد در غیر اینصورت تعیین یک سری منابع بر روی کاغذ فایده‌ای ندارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد رشیدی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، با اشاره به انتقادات و گلایه مندی‌های بازنشستگان در خصوص عدم همسان‌سازی حقوق‌ها گفت: کشور با توجه به شرایط تحریمی با کمبود منابع درآمدی مواجه است و همسان سازی حقوق بازنشستگان نیاز به منابعی پایدار و واقعی دارد در غیر اینصورت تعیین یک سری منابع بر روی کاغذ فایده‌ای ندارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: مجلس سال گذشته در قانون بودجه ۱۴۰۰ مصوب کرد تا از محل فروش اموال و دارایی‌های دولت منابع مالی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین شود اما به دلیل عدم فروش این اموال منابع مالی مورد نظر برای اجرای این مهم تامین نشد و امیدواریم امسال در تدوین و تصویب بودجه سال ۱۴۰۱ این موضوع امکانپذیر شود.

رشیدی تاکید کرد: اکنون پیشنهادات خوبی در مورد نحوه تامین منابع مالی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در مجلس مطرح شده است و تلاش داریم تا با تعیین منابع مالی واقعی به اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان و به نوعی به بازنشستگان عزیز کشورمان کمک کنیم.

کد خبر: ۱۲۹٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha