۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
سقف تسهیلات مسکن در سمنان ۳.۵میلیارد ریال است
مدیرکل راه و شهرسازی سمنان:

سقف تسهیلات مسکن در سمنان ۳.۵میلیارد ریال است

سمنان- مدیرکل راه و شهرسازی سمنان گفت: سقف تسهیلات به ازای هر واحد مندرج در پروانه ساختمانی در مرکز استان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در دیگر شهرهای آن سه میلیارد ریال است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مسکن و شهرسازی سمنان، حسین دهقان بیان کرد: متقاضیان دارای زمین با کاربری مسکونی در این استان در صورت داشتن سند مالکیت و پروانه ساختمانی می‌توانند از تسهیلات قانون جهش تولید مسکن برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات به ازای هر واحد مندرج در پروانه ساختمانی در مرکز استان سمنان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در دیگر شهرهای استان سه میلیارد ریال است، افزود: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی https://saman.mrud.ir/ مراجعه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه تسهیلات خودمالکان با ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن و معرفی به بانک پرداخت می‌شود، افزود: تسهیلات به شکل مرحله‌ای و متناسب با پیشرفت فیزیکی به متقاضیان در همه شهرها پرداخت می‌شود همچنین برای کسانی که به صورت شخصی واحدی را می‌سازند و یا برای سازندگان حرفه ای این امکان فراهم شده است که با ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تقاضای تسهیلات خودمالکی داشته باشند.

دهقان یادآور شد: هم اکنون برای خودمالکانی که در سایت نهضت ملی مسکن ثبت‌نام می‌کنند این امکان فراهم شده است تا در هنگام ثبت‌نام مدارک خود را بارگذاری و با انتخاب بانک به شعبه بانکی معرفی می‌شوند و نسبت به تکمیل اطلاعات در شعبه بانک اقدام می‌کنند.

به گفته دهقان اسناد مالکیت و پروانه ساختمان از اسناد مهم و لازم برای بارگذاری در سامانه هنگام ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات بانکی در قالب قانون جهش تولید مسکن است همچنین برای ثبت نام خودمالکان هیچ محدودیتی وجود ندارد و هرکس با هر تعداد پروانه‌، امکان ثبت‌نام و اخذ تسهیلات خودمالکی را دارد.

کد خبر: ۱۲۹٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha