۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به ۱۶۰ روستا در استان همدان
معاون شرکت آب و فاضلاب کشور خبر داد:

تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به ۱۶۰ روستا در استان همدان

همدان - معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: ۱۶۰ روستای استان همدان با تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به زودی وارد مدار بهره‌برداری از آب خواهند شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب همدان؛ مسعود خشایی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اسنان همدان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان همدان با زیر پوشش قرار دادن ۱.۷ میلیون نفر از جمعیت استان ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۷۶ درصد جمعیت روستایی استان همدان را زیر پوشش خدمات آبرسانی دارد.

وی ادامه داد: احداث یک‌هزار و ۱۰۰ باب مخزن، حفر یک‌هزار و ۲۰۰ حلقه چاه در حوزه شهری، ایجاد یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب و ایجاد بیش از یک‌هزار کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاها از جمله خدمات ارائه شده از سوی شرکت آب و فاضلاب استان همدان در طول سال‌های اخیر است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه در سال جاری نزدیک به یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تقویت حوزه آب و فاضلاب استان همدان در نظر گرفته شده است، گفت: در حال حاضر از مجموع یک‌هزار و ۶۹ روستای استان همدان ۸۰۳ روستا زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار دارد و ۱۶۰ روستای دیگر نیز با تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به زودی وارد مدار بهره‌برداری از آب خواهند شد.

وی مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان همدان را جانشینی مناسب برای مدیرعامل پیشین آبفای همدان دانست.

کد خبر: ۱۲۹٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha