۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
شاخص کل بورس از کف قبلی بر می گردد؟
سیگنال شاخص کل به سهامداران

شاخص کل بورس از کف قبلی بر می گردد؟

شاخص کل احتمالا به حمایت یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد یا کف قبلی یعنی یک میلیون و ۲۹۰ هزار واحد برخورد کند و به روند صعودی باز گردد.

بازار، گروه بورس: بازار سرمایه روز یک شنبه با افتی نزدیک به یک درصد به محدوده حمایتی نزدیک تر شد، در حال حاضر شاخص کل بورس به یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحدی رسیده، به همین دلیل پیش بینی می شود پایان روز دوشنبه یا سه شنبه برگردد.

در واقع این احتمال وجود دارد که شاخص کل در ابتدای روز دوشنبه با یک افت همراه شود و بعد با حمایت یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد یا کف قبلی یعنی یک میلیون و ۲۹۰ هزار واحد برخورد کند و بخشی از افت خود را پس بگیرد و به روند صعودی بازگردد.

مهمترین نیاز بازار در حال حاضر فارغ از منفی و مثبت بودن وضعیت آن حجم خوردن است، در ابتدای هفته معاملات همچنان در محدوده دو هزار میلیارد تومان انجام شده که نشانه ضعف ورود سرمایه هست بنابراین روند صعودی زمانی تایید می شود که پول های بزرگ و بازار شوند.

شاخص کل بورس از کف قبلی بر می گردد؟

از نظر اندیکاتورها، آر اس آی به فیبوی ۳۰ درجه نزدیک شده و این مساله می تواند به احتمال بازگشت شاخص در این هفته صحه بگذارد، هرچند مک دی همچنان خروج سرمایه را نشان می دهد و اگر قرار باشد که تغییر مسیر تایید شود باید خروج سرمایه متوقف شود

از نظر اندیکاتورها، آر اس آی به فیبوی ۳۰ درجه نزدیک شده و این مساله می تواند به احتمال بازگشت شاخص در این هفته صحه بگذارد، هرچند مک دی همچنان خروج سرمایه را نشان می دهد و اگر قرار باشد که تغییر مسیر تایید شود باید خروج سرمایه متوقف شود. همچنین کیجونسن گارد نزولی گرفته اما هنوز تایید نشده و معاملات روز دوشنبه می تواند وضعیت بعدی این اندیکاتور را نشان دهد، بنابراین هنوز این فرصت برای بازار وجود دارد که با یک حمایت در محدوده ای یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی منجر به تشکیل واگرایی منفی در شاخص کل شود.

البته نباید فراموش کرد که بازار در حال حاضر در کف قیمتی قرار دارد و اگر قرار باشد به روندی صعودی باز گردد به صورت شارپ این اتفاق نمی افتد و به صورت تدریجی و در یک بازه زمانی چند هفته ای خواهد بود.

کد خبر: ۱۲۹٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha