۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
صادرات ۷۵ میلیون دلاری کالای غیر نفتی از بوشهر به قطر
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خبر داد:

صادرات ۷۵ میلیون دلاری کالای غیر نفتی از بوشهر به قطر

بوشهر- گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از صادرات ۷۵ میلیون دلاری کالای غیر نفتی از استان بوشهر به قطر خبر داد.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تجار و بازرگانان استان بوشهر در سال جاری نسبت به سال قبل فعالیت بیشتر و موثرتری داشته‌اند و حجم و میزان صادرات کالاهای غیر نفتی از لحاظ وزنی و ارزش ارزی رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

وی افزود: با توجه به فروکش کردن بیماری کرونا و بیشتر شدن فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی و گسترده‌تر شدن فعالیت گمرکات و بنادر استان، اتاق بازرگانی نیز تلاش زیادی برای بهبود وضعیت داشته و بحمدالله به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر به برگزاری جام جهانی در سال جاری میلادی در کشور قطر اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری این تورنمنت مهم، فرصت ارزشمندی برای تجار ایرانی است تا با توجه به فاصله اندک ساحل بوشهر و دیر با قطر، بتوانیم بیشترین کالاها را برای تامین مایحتاج مورد نیاز این کشور در زمان جام جهانی فراهم کنیم.

گزدرازی از صادرات ۷۵ میلیون دلاری از بوشهر به قطر خبر داد و خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه امسال بیش از ۷۵ میلیون دلار کالای غیر نفتی از بنادر استان بوشهر به قطر صادر شده است.

وی بیان کرد: بر اساس آمار موجود، در سال جاری بیش از ۶ میلیارد دلار صادرات از استان بوشهر به کشورهای مختلف انجام شده که ۷۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

کد خبر: ۱۲۹٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha