حمل ۸.۸ میلیون تن کالای اساسی از ابتدای ۱۴۰۰

حمل ۸.۸ میلیون تن کالای اساسی از ابتدای ۱۴۰۰

حسین‌پور، مدیرکل هماهنگی خدمات بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران از حمل هشت میلیون و ۸۵۳ هزار تن کالای اساسی از ابتدای سال تاکنون در کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، سیاوش حسین‌پور مدیرکل هماهنگی خدمات بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۸ میلیون و ۸۵۷ هزار تن کالای اساسی در سر تا سر کشور جابجا شده است تا کالاهای ضروری مردم به موقع تأمین شود.

حسین پور افزود: این مقدار کالا در قالب بیش از ۳۳۹ هزار محموله به مقاصد تعیین شده ارسال شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های شرکت بازرگانی دولتی ایران تأمین و تنظیم بازار کالای اساسی است، خاطرنشان کرد: این کالاها شامل: گندم، برنج، روغن، شکر و دانه‌های روغنی است.

مدیرکل هماهنگی خدمات بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران حمل کالاهای اساسی در کشور را مطلوب اعلام کرد و گفت: برای تامین و دسترسی مردم در سراسر کشور بر اساس برنامه حمل این شرکت، کالاهای اساسی که شامل کالاهای وارداتی و تولیدِ داخل است به موقع به مقاصد تعیین شده ارسال می‌شود.

وی همچنین به استحصال کالاهای خام پس از حمل به کارخانجات و ذخیره سازی و عرضه از طریق شبکه‌های توزیع اشاره کرد و افزود: کالاهایی مثل شکر خام و روغن خام پس از تصفیه در کارخانجات از طریق شبکه‌های حمل ونقل ریلی و جاده‌ای مانند سایر کالاهای اساسی به نقاط مختلف کشور ارسال می‌شود.

کد خبر: ۱۲۹٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha