۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
حمایت سازمان بازرسی از تولید و سرمایه‌گذاری مشروع
رئیس سازمان بازرسی کل کشور مطرح کرد

حمایت سازمان بازرسی از تولید و سرمایه‌گذاری مشروع

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های مهم این استان و وجود بزرگترین میدان گازی، گفت: برای استفاده از هریک از این ظرفیت‌ها نیاز به برنامه ریزی وجود دارد.

به گزارش بازار، ذبیح‌الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با استاندار بوشهر با تأکید بر لزوم آمایش سرزمینی تصریح کرد: برای هر استان باید با توجه به ظرفیت‌ها، صنایع راه‌اندازی شود.

وی با تأکید بر توانمندسازی بخش خصوصی و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، یکی از برنامه‌های سازمان بازرسی کل کشور را حول محور حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع عنوان کرد.

خداییان تسهیل و تسریع در اخذ مجوز برای توسعه کسب‌وکارها را امری مهم دانست و نقش این اقدام در مبارزه با فساد را موردتوجه قرارداد.

وی با اشاره به تأکیدات مستمر رئیس قوه قضاییه بر حمایت از تولید، از شناسایی ظرفیت‌ها و پیگیری مشکلات استان بوشهر در این سفر خبر داد.

محمد زاده استاندار بوشهر نیز در این دیدار با قدردانی از حسن توجه رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای انتخاب استان بوشهر به عنوان اولین مقصد سفرهای استانی، نقش دادگستری و بازرسی کل استان را در حوزه حمایت از تولید و اقتصاد مقاومتی بسیار تأثیرگذار عنوان و از اقدامات صورت گرفته تقدیر کرد.

استاندار بوشهر ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه اموال تملیکی، خواستار صدور دستورات لازم برای تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای اموال تملیکی در جریان این سفر شد.

وی همچنین از خداییان خواست که دفتر بازرسی کل کشور در عسلویه مستقر شود.

کد خبر: ۱۲۹٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha