۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
نقش مهم اقتصاد مقاومتی در توسعه و ایجاد اشتغال پایدار
سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال تاکید کرد

نقش مهم اقتصاد مقاومتی در توسعه و ایجاد اشتغال پایدار

سرپرست معاونت توسعه اشتغال وزارت کار بر نقش مهم اقتصاد مقاومتی در ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد و گفت: در مسیر توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال در کشور، باید مبلغان اقتصاد فناوری را تربیت کنیم.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمود کریمی بیرانوند»، در آئین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد ویژه توسعه فناوری‌ نانو اظهار داشت: بنیان فکری مجموعه جدید وزارت مردم با اقتصاد مقاومتی گره خورده است و براساس این گفتمان حرکت خواهیم کرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توسعه فناوری در کشور گفت: ما به فرمایشات مقام معظم رهبری که «محور اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان است» اعتقاد راسخ داریم.

کریمی بیرانوند با تاکید بر اصالت انسان و مردم محوری در گفتمان اقتصاد مقاومتی گفت: عنصر و عامل اصلی رشد و پیشرفت، تقویت نیروی انسانی است.

وی خاطر نشان کرد: دو مجموعه وزارت مردم و ستاد ویژه توسعه فناوری‌ نانو با داشتن گفتمان مشترک اقتصاد مقاومتی در کنار هم کار به خوبی کار می کنند.

براساس این توافق‌نامه، دو سازمان متعهد خواهند شد تا از ظرفیت‌های یکدیگر برای پیشبرد مقوله اشتغال در کشور از طریق فناوری‌ نانو استفاده کنند تا در کنار بهره‌مندی شرکت‌های بخش خصوصی نانویی از ظرفیت‌های تسهیلات اعطاء شده، امکان توسعه بازار داخلی و کمک به توسعه بازار صادرات محصولات نانویی فراهم شود

کد خبر: ۱۲۹٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha