۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
شناسایی یک مزرعه بزرگ ارز دیجیتال در بزرگراه فتح تهران

شناسایی یک مزرعه بزرگ ارز دیجیتال در بزرگراه فتح تهران

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: یک مزرعه بزرگ غیرقانونی ارز دیجیتال با ۲۳۵ دستگاه ماینر در بزرگراه فتح تهران شناسایی و جمع‌آوری شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، کاظم دهقان پور مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ افزود: یک مزرعه بزرگ ارز دیجیتال که با استقرار ۲۳۵ دستگاه ماینر در انبار متروکه یک کارخانه، اقدام به استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال با استفاده از تعرفه‌های مخفف برق می‌کرد، شناسایی شد.

وی گفت: در راستای مبارزه با سودجویان که با استفاده غیرمجاز از شبکه برق شهری منجر به بروز اختلال در تامین برق هموطنان می‌شوند، با هماهنگی پلیس امنیت اقتصادی تهران و کسب دستور قضایی از دادسرای ناحیه ۳۲ تهران، ضمن جمع آوری ماینرهای غیرمجاز، رسیدگی به پرونده متهم در مراجع قضایی به دلیل استفاده غیرمجاز از شبکه توزیع برق، در دستور کار قرار گرفت.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از شهروندان تهرانی درخواست کرد در صورت اطلاع از وجود مزارع غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال مراتب را از طریق شماره تلفن ۸۸۰۵۷۰۴۴ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat ثبت کرده و در صورت صحت اطلاعات از پاداش‌های تعیین شده بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۱۲۹٬۵۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha