۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
ورود بازی بزرگ بلاکچینی «لیگ پادشاهی ها» به عرصه ارزهای دیجیتال| انتشار توکن بازی در ۳۰ دی ماه
بازار گزارش می دهد؛

ورود بازی بزرگ بلاکچینی «لیگ پادشاهی ها» به عرصه ارزهای دیجیتال| انتشار توکن بازی در ۳۰ دی ماه

بازی بزرگ و مشهور بلاکچینی لیگ پادشاهی ها قرار است با ورود به عرصه بازار رمزارزها، توکن ویژه خود به نام «LOKA» را در تاریخ ۳۰ دی ماه منتشر کرده و برای فروش به بازار عرضه نماید.

به گزارش بازار، خرید و فروش توکن بازی های آنلاین اینترنتی طی ماه هیا اخیر، به قدری مورد توجه سرمایه گذاران بازار رمزارزها قرار گرفته که امروزه، این توکن های در زمره پر بازده ترین ارزهای این بازار محسوب می شوند. از جمله این توکن های موفق می توان به سندباکس، تتا فیول و بسیاری دیگر از توکن های فعال در عرصه متاورس اشاره کرد.

توجه فعالان بازار رمزارز ها به بازی های آنلاین موجب شده تا هر هفته، شاهد رونمایی از چندین بازی جدید باشیم که توکن های آنها به همراهشان به بازار عرضه می شوند و خریدو فروش آنها نیز با استقبال گرم فعالان بازار کریپتو مواجه شده است.

امروز نیز، وب سایت رسمی بازی «لیگ پادشاهی ها» (League of Kingdoms) با انتشار بیانیه ای رسمی از آغاز فروش توکن های این بازی مبتنی بر بلاک چین MMO که به سرعت در حال رشد است، خبر داد.

توکن این بازی قرار است با نام تجاری "LOKA" به بازار عرضه شده که خریدو فروش آن، به رشد اکوسیستم این بازی بلاک چینی کمک خواهد کرد. این پلتفرم همچنین قصد دارد به بیش از ۴۰۰ نفر از کاربران فعال خود پاداش بدهد.

ورود بازی بزرگ بلاکچینی «لیگ پادشاهی ها» به عرصه ارزهای دیجیتال| انتشار توکن بازی در ۳۰ دی ماه

بر اساس بیانیه منتشر شده، انتشار توکن LOKA، همچنین جامعه بازیکنان این بازی آنلاین را قادر می سازد تا توسعه آینده بازی را در دست خود بگیرند. علاوه بر این، انتشار LOKA به آنها اجازه خواهد داد تا پاداش های انحصاری NFT را دریافت کنند.

سازندگان بازی البته جزییات بیشتری در مورد راه اندازی این توکن فاش نکرده و تنها به این نکته اشاره کردند که این توکن را در ۲۰ ژانویه منتشر خواهند کرد.

راه اندازی توکن LOKA در بحبوحه چندین ابتکار جدید دیگر، برای تبدیل بازی لیگ پادشاهی ها به یک متاورس کامل بر بستر بازی انجام می شود. این اقدامات شامل راه اندازی عرصه PvP، گسترش P۲E، راه اندازی پلتفرم های تجاری مانند بازار NFT، ادغام ورزش های الکترونیکی و بسیاری به روز رسانی های دیگر خواهد بود.

درباره بازی «لیگ پادشاهی ها»
بازی لیگ پادشاهی ها یک بازی آنلاین با قابلیت بازی انبوه چند نفره (MMO) است که از سال ۲۰۲۰ به وجود آمده است. این بازی با مکانیک های بصری و در عین حال پیچیده به کار رفته در طراحی، جایگاهی ویژه در دنیای بازیهای آنلاین بلاکچینی برای خود ایجاد کرده است.

در حقیقت این بازی با در نظر گرفتن سلایق کاربران معمولی غیر فعال در بازار کریپتو ساخته شده است.با اینحال، استفاده از توکن های NFT در این بازی آسان بوده و به تدریج به کاربران معرفی می شود.

با این حساب، وجه تمایز اصلی این بازی این است که موفق شده در کنار فعالان بازی های مبتنی بر بلاکچین و بازار کریپتو، گیمرهای سنتی بازی های آنلاین را نیز به خود جذب کرده و اکنون، با راه اندازی توکن رسمی این بازی، گیمرهای فعال در کریپتو به همراه بروکرهای این بازار نیز وارد اکوسیستم لیگ پادشاهی های خواهند شد که همین نکته، وجه تمایزی بزرگ با دیگر بازی های بلامکچینی و سنتی را برای این بازی محبوب ایجاد خواهد کرد.

ورود بازی بزرگ بلاکچینی «لیگ پادشاهی ها» به عرصه ارزهای دیجیتال| انتشار توکن بازی در ۳۰ دی ماه


لیگ پادشاهی ها، در حقیقت یک بازی استراتژیک است که توسط مالکین NFT های بزرگ طراحی شده است. در این بازی، بازیکنان برای تصاحب زمین و غارت می‌جنگند و پس از آن، پادشاهی‌های خود را بنا می کنند. علاوه بر این، آنها می توانند ارتش هایی برای مقابله با پادشاهی ها و هیولاهای دیگر بسازند. بسته به استراتژی بازیکن، بازی همچنین از ایجاد ائتلاف ارتش بین پادشاهی های مختلف پشتیبانی می کند.

لیگ پادشاهی ها طی دو سال گذشته از عمر خود، موفق به جذب گستره وسیعی از مخاطبان و بازیکنان شده است. تنها در نیمه دوم سال ۲۰۲۱، جامعه کاربران فعال روزانه در این بازی بیست برابر شده و به ۸۰ هزار نفر رسید. این در حالیست که اکنون، با تصمیم مدیران این بازی برای وارد کردن توکن های کریپتو به اکوسیستم آن، باید منتظر بازیکنان جدید و مخاطبان گسترده تر برای این بازی نیز باشیم که آن را به یکی از بزرگترین بازی های آنلاین جهان تبدیل خواهد کرد.

وجه تمایز بازی لیگ پادشاهی ها با موارد مشابه
«چان لی» از بنیانگذاران بازی لیگ پادشاهی ها، طی سخنانی اظهار داشت که این بازی پس از گرفتن گواهینامه هایی از بازی قدرتمند بلاکچینی Axie Infinity، مرزهای بازی های بازی برای کسب درآمد را جابجا خواهد کرد.

وی در این خصوص گفت: من شک ندارم که لیگ پادشاهی ها به دلیل جذابیت خود، موفق به جذب میلیون‌ها گیمر خواهد شد که همگی در بازار کریپتو ماندگار خواهند شد.

در همین راستا، مدیرعامل شرکت موفق بلاکچینی Hashed VC نیز با ابراز اطمینان از این سرمایه گذاری، این بازی را "اساسا قوی" توصیف کرده و افزود که این بازی از بهترین مدل بازی های مبتنی بر Web ۲.۰ و Web ۳.۰ محسوب می شود.

کد خبر: ۱۲۹٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Jalal IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      2 0
      سلام چطور میتونم بخرم؟