۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
صادرات سیب ایران به روسیه، پاکستان و هند
نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس خبرداد؛

صادرات سیب ایران به روسیه، پاکستان و هند

تبریز- نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس از صادرات سیب ایران به روسیه، پاکستان و هند خبرداد.

به گزارش بازار، علی علیزاده اظهار داشت: وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به نگرانی مردم و نمایندگان در خصوص سیب و مشکل باغداران، معاون وزیر را به منطقه مامور کرد و برنامه‌ریزی برای حل مسأله انجام شد.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس یازدهم، افزود: پیش‌بینی صادرات مستقیم به روسیه، عرضه سیب در ۲۸۰ نقطه پایتخت و صادرات به هند و پاکستان با استفاده از خطوط کارگو هواپیمایی همچنین تامین انبارهای مورد نیاز از اقداماتی است که برای آن در وزارت جهاد برنامه‌ریزی شده است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات هنرمندان فرش دستباف گفت: فرش دستباف ایرانی یکی از میراث‌های ملی و منابع اشتغال است، اما امروزه با افزایش هزینه‌های تولید و مواد اولیه و در نتیجه افزایش قیمت تمام شده به دلیل عدم بازاریابی مناسب مشکلات زیادی برای قالیبافان ایجاد شده و از سویی نیز وزارت رفاه دائماً به بهانه‌های مختلف اقدام به حذف بیمه قالیبافان می‌کند که لازم است برای این موضوع تدبیری اندیشیده شود.

علیزاده خواستار حل مشکل معیشت کارکنان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد شد و تصریح کرد: دانشگاه آزاد و مجموعه کارکنان و اساتید این دانشگاه فراموش شده‌اند و عموم آنها دچار مشکل هستند و با وجود اموال و دارایی‌های زیاد دانشگاه، این دانشگاه و اساتید آن دچار مشکل هستند.

کد خبر: ۱۲۹٬۲۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha