۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
آغاز آبرسانی به بیش از ۷ هزار روستا در روزهای آینده
وزیر نیرو اعلام کرد

آغاز آبرسانی به بیش از ۷ هزار روستا در روزهای آینده

محرابیان، وزیر نیرو با اشاره به فعالیت‌های گسترده شورای جهاد آبرسانی در مدت بسیار کم، گفت: طرح آبرسانی به هفت هزار و ۱۶۸ روستا در کشور طی روزهای آتی آغاز خواهد شد.

به‌ گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو شامگاه گذشته(چهارشنبه) در پنجمین جلسه شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو افزود: حضور افراد خبره و کارآمد در این شورا، باعث فعالیت دقیق‌تر آن می‌شود.

وی ادامه داد: شورای جهاد آبرسانی به عنوان یک منبع اطلاعات، باید توانایی ارائه گزارش جامع از آخرین وضعیت روستاها در دو زمینه کمی و کیفی را داشته باشد که این مهم به طور قطع اجرایی خواهد شد.

وزیر نیرو اقدام شورای جهاد آبرسانی را در موضوع شناسایی روستاها، اعضای مجمع خیرین، گروه‌های جهادی و انعقاد قرارداد آبرسانی و غیره طی این مدت کوتاه، مثبت ارزیابی کرد.

محرابیان آبرسانی به مناطق روستایی سخت‌گذر را یکی از اقدام های مهم و پیچیده دانست.

رییس شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو با اشاره به تامین اعتبار آبرسانی روستاها در بودجه ۱۴۰۱، بر تمرکز ویژه شرکت آب و فاضلاب بر پروژه‌های حساس آبرسانی روستایی تاکید کرد.

وی با تاکید بر جذب کمک‌های مردمی در حوزه آبرسانی روستایی، از امضای قراردادهای مختلف با گروه‌های جهادی و مجمع خیرین طی هفته‌های پیش‌رو خبر داد.

کد خبر: ۱۲۹٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha