۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
آغاز فروش زمین های سندباکس در متاورس؛ مشخصات «مگاسیتی»
بازار گزارش می دهد؛

آغاز فروش زمین های سندباکس در متاورس؛ مشخصات «مگاسیتی»

سندباکس قرار است از تاریخ ۲۳ دیماه، فروش قطعات زمین های متاورس خود را آغاز کند که این موضوع می تواند تاثیر زیادی بر روند افزایش قیمت این ارز دیجیتال بگذارد.

بازار؛ وحید پورتجریشی: ارز دیجیتال سندباکس یا همان SAND طی یک سال گذشته عمکلکرد بسیار خوب و راضی کننده ای از خود به نمایش گذاشته و موفق شده نظر بسیاری از سرمایه گذاران در صنعت ارزهای دیجیتال را به خود جلب نماید. اما بهتر است بدانیم که سندباکس در حقیقت توکن یک بازی آنلاین اینترنتی به همین نام بوده که در آن، بازیکنان اقدام به خرید املاک متاورسی کرده و از این لحاظ می توان سندباکس را از جمله پرسابقه ترین شرکت های فعال در عرصه متاورس دانست که برای نخستین بار در تاریخ ۱۵ ماه سال ۲۰۱۲، این بازی آنلاین پر طرفدار را به بازار عرضه کرد.

شما برای خرید املاک، تجهیزات و ساخت سازه در متاورس سندباکس، نیاز به توکن این بازی دارید که این توکن ها، همان ارز دیجیتال سندباکس بوده و یکی از دلایل پر طرفدار شدن این ارز نیز همین است. اما برای شناخت بیشتر سندباکس، بهتر است نگاهی به مشخصات کلی این ارز بیندازیم.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت سندباکس ۵.۱۲ دلار بوده که نسبت به روز قبل، حدود ۱۱ درصد افزایش قیمت داشته است. البته با ریزش شدید بازار ارزهای دیجیتال در اواخر سال گذشته میلادی که در پی تصمیمات فدرال رزرو آمریکا و سایر بانک های مرکزی اروپایی در خصوص افزایش نرخ بهره بانکی، وضع مالیات بر درآمد حاصل از معاملات کریپتو در ایالات متحده، پیدایش سویه اومیکرون کرونا و بسیاری از عوامل دیگر، قیمت سندباکس نیز از رکورد تاریخی خود یعنی نقطه ۸.۴ دلار در ۲۵ نوامبر رو به افول گذاشت و تقریبا در حال حاضر، در نقطه کف قیمتی این ارز طی بازه سه ماهه قرار داریم.

حجم بازار سندباکس نیز در حال حاضر، حدود ۱۱۸۷ میلیون دلار برآورد می شود که با این حساب، حدود ۰.۲۳ درصد از کل حجم سرمایه موجود در بازار ارزهای دیجیتال را به خود تخصیص داده است.

اما همانطور که گفته شد، کارویژه اصلی سندباکس، بازی های آنلاین و متاورس است. در همین راستا، این شرکت امروز، از آغاز فروش زمین در پروژه جدید متاورس خود به نام «مگا سیتی» خبر داده که قرار است روز ۱۳ ژانویه، فرآیند فروش زمین های آن آغاز شود.

مگاسیتی، پروژه قدرتمند سندباکس در دنیای متاورس
تاسیس مگاسیتی توسط سندباکس به یکی از جنجالی ترین اخبار منتشر شده در رسانه های اجتماعی در حوزه متاورس تبدیل شده و سهام آن قرار است با نام مستعار LAND از ۱۳ ژانویه ۲۰۲۲، راس ساعت ۱۳:۰۰ به وقت ساعت جهانی راه اندازی شود.

البته این نخستین پروژه متورس سندباکس محسوب نمی شود. پروژه متاورس قبلی سندباکس یعنی «اسنوپ داگ» که پیشتر در تاریخ ۲ دسامبر سال گذشته میلادی راه اندازی شد، خریداران زیادی را به خود جلب کرد. در جریان فروش زمین در اسنوپ داگ، یک قطعه زمین آن به قیمت ۴.۳ میلیون دلار در نزدیکی عمارت مجازی اسنوپ داگ فروخته شد!

اما در خصوص مگا سیتی که احتمالا پروژه ای بزرگتر از اسنوپ داگ محسوب می شود، باید بدانیم که شرکای بزرگ و فعال زیادی در صنایع مختلف، از صنعت بازی های کامپیوتری گرفته گرفته تا املاک، موسیقی و امور مالی در این پروژه همراه سندباکس هستند.

به عنوان مثال، می توان به حضور برخی برندها و نام های تجاری مشهور مانند استفن فانگ و شو چی، سان هونگ کای و شرکت سرمایه گذاری تایمز کپیتال و آدریان چنگ اشاره کرد که تنها با یک جستجوی ساده در گوگل، می توان به آوازه این نام ها در جهان صنعت پی برد که زمین های مگای سیتی به این شرکا فروخته شده است.

به عنوان مثال، شرکت آدریان چنگ که اصالتی هنگ کنگی دارد، اقدام به خرید یک قطعه زمین ۲۴*۲۴ میتر مربع در مگا سیتی کرده که قرار است به مرکز نوآوری های مگا سیتی بدل شود. همچنین، سانگ هونگ کای نیز زمینی با شرایط مشابه در مگاسیتی خریداری کرده که قرار است به مرکز امور مالی این شهر جدید بدل شود.

مگا سیتی همچنین دارای یک گالری بزرگ هنرهای تجسمی است و توسط تایمز کپیتال راه اندازی خواهد شد که از شرکت های بزرگ و خوشنام در عرصه صنعت بلاکچین جهان به حساب می آید.

تاثیر راه اندازی مگاسیتی بر سندباکس

اما ممکن است شما بنا به هر دلیل ضخصی خواهان مشارکت در پروژه متورس مگاسیتی نبوده و تنها مشتاق تاثیر احتمالی راه اندازی آن بر توکن سندباکس باشید.

در نمودار قیمت چهار ساعته سندباکس، می‌توانیم ببینیم که الگوی سر و شانه‌ها شکل گرفته و شبیه به شرایط این ارز در تاریخ ۲۶ دسامبر است که قیمت سندباکس به ۶.۹۶ دلار رسید.

پس از شکستن قسمت یقه این الگو در نقطه ۵.۸۴ دلار، قیمت شروع به کاهش کرد و مجموعه ای از کندل های نزولی بلند را ایجاد کرد. پس از آن قیمت شروع به دنبال کردن یک خط روند نزولی کرد و به اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها رسید.

آغاز فروش زمین های سندباکس در متاورس؛ مشخصات «مگاسیتی»

قیمت اخیراً خط روند نزولی را شکست و تقریباً به بالاترین نوسان قبلی رسید که در ۹ ژانویه در ۴.۹۱ دلار تشکیل شده بود که نشان دهنده احساسات صعودی در بازار است.

اگر قیمت منطقه مقاومت را بشکند و در ۴.۹۱ دلار به سمت بالا حرکت کند، قیمت می تواند افزایش یابد و در حدود ۵.۲۰ دلار معامله شود. با این حال، اگر قیمت نتواند از بالاترین حد خود عبور کند، ممکن است به پایین ترین سطح اصلی خود در ۴.۱۹ دلار کاهش یابد.

پیش بینی می شود با توجه به حضور شرکت های بزرگ یاد شده و مشارکت آنها در پروژه مگا سیتی سندباکس، قیمت همچنان روند صعودی خود را دنبال کرده و در آن صورت، احتمال دستیابی به محدوده های قیمتی مذکور کاملا منطقی به نظر خواهد رسید.

کد خبر: ۱۲۹٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha