۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
۴۵۰ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی سال ۱۴۰۱| بیش از ۸۵ درصد درآمد مالیاتی امسال محقق شد
رئیس سازمان مالیاتی کشور:

۴۵۰ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی سال ۱۴۰۱| بیش از ۸۵ درصد درآمد مالیاتی امسال محقق شد

بوشهر- منظور رئیس سازمان مالیاتی کشور از تحقق ۸۵ درصدی درآمد مالیاتی امسال خبر داد و گفت: در بودجه ۱۴۰۱ بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی پیش‌بینی شده است.

داوود منظور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی در راستای شناسایی مودیان جدید مالیاتی و همچنین برخورد قاطع با فرار مالیاتی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و امیدواریم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

وی افزود: سازمان امور مالیاتی در استان بوشهر در راستای افزایش درآمدهای مالیاتی اهتمام جدی خواهد داشت و به فضل خدا به نتایج لازم برسیم.

رئیس سازمان مالیاتی کشور خاطر نشان کرد: امسال و بر اساس بودجه سال ۱۴۰۰، پیش‌بینی درآمد ۲۷۰ هزار میلیارد تومانی در کشور داشته‌ایم که تاکنون ۲۳۰ هزار میلیارد تومان محقق شده است.

منظور تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۸۵ درصد درآمدهای مالیاتی کشور وصول شده و انتظار می‌رود تا پایان سال کل این درآمدها وصول شود.

وی بیان کرد: برای بودجه سال ۱۴۰۱ نیز پیش بینی وصول ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی را داریم که در قانون لایحه بودجه گنجانده شده است.

منظور همچنین از شناسایی ۵۵۰ هزار خودرو مشمول مالیات در کشور خبر داد و افزود: خودروهای خارجی گران قیمت، مشمول پرداخت مالیات شده‌اند که برآورد می‌شود بیش از ۵۶۰۰ میلیارد تومان مالیات پرداخت کنند.

کد خبر: ۱۲۹٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha