۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
سولانا همچنان روندی نزولی خواهد داشت| حرکت SOL زیر مقاومت ۱۴۰ دلاری
تحلیل بازار رمزارزها؛

سولانا همچنان روندی نزولی خواهد داشت| حرکت SOL زیر مقاومت ۱۴۰ دلاری

رمز ارز سولانا طی هفته های گذشته با افت قیمتی ۴۷ درصدی مواجه شده که برای عبور از این بحران، باید موفق به شکست مقاوت خود در ۱۴۰ دلار شود.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال سولانا همچنان برای حفظ ارزش خود همچنان در حال مبارزه است. قیمت سولانا پس از صعود به بالاترین قیمت تاریخ خود، یعنی ۲۵۸ دلار در ۷ نوامبر، اکنون با افت قیمتی ۴۷ درصدی مواجه شده و بسیاری از سرمایه گذاران هواداران این اکوسیستم از آن دلسرد شده اند.

سولانا در حال حاضر با قیمت ۱۴۰ دلار معامله می شود و ارزش کل بازار آن به حدود ۴۳ میلیارد دلار کاهش یافته که در نتیجه به ششمین ارز دیجیتال بزرگ جهان پس از بیت کوین، اتریوم، تتر، بایننس کوین و یو اس دی کوین تبدیل کرده است.

سولانا به دلیل توسعه کم نظیر اکوسیستم خود،به چشم نسل بعدی پیشرفته در صنعت قراردادهای هوشمند دیده می شد. توسعه دهندگان اکوسیستم سولانا همچنین موفق شدند در سال ۲۰۲۱، بیش از ۳۱۴ میلیون دلار از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در «سیلیکون ولی» جذب سرمایه کنند.

با این حال، اخیرا سولانا به دلیل افت قیمت چشمگیر خود، دیگر مانند گذشته مورد توجه توسعه دهندگان و سرمایه گذاران قرار ندارد. بزرگترین نگرانی سرمایه گذاران در خصوص سولانا این است که شبکه آن در برابر حملات آسیب پذیر شده است. سال گذشته، شبکه سولانا برای یک آخر هفته، به صورت کامل آفلاین شد.

سولانا در سال جاری نیز قربانی یک حمله انکار سرویس (DDoS) شد. بنابراین، نگرانی‌هایی وجود دارد که توسعه‌دهندگان بیشتری از اکوسیستم آن به اکوسیستم‌های پایدار دیگری مانند زنجیره هوشمند بایننس و آوالانچ حرکت کنند.
پیش بینی قیمت سولانا

سولانا همچنان روندی نزولی خواهد داشت| حرکت SOL زیر مقاومت ۱۴۰ دلاری



نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت سولانا طی چند هفته گذشته در یک روند نزولی عمیق بوده است. سولانا در طول مسیر، الگوی سر و شانه ها را تشکیل داده که معمولاً علامت روند نزولی بوده و قیمت اکنون به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۵ روزه و ۵۰ روزه (EMA) و سطح اصلاحی فیبوناچی ۶۱.۸ درصد سقوط کرده است.

بنابراین، در حالی که امکان بازگشت مجدد وجود دارد، گمان می رود که سولانا همچنان در مسیر زیر خط مقاومت خود در ۱۴۰ دلار در حرکت باشد. اگر قیمت سولانا بتواند از مقاومت ۱۴۰ دلار خود عبور کند، این دیدگاه باطل خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۹٬۱۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha