۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
۴۱۹هزار خانوار، یارانه دو مرحله را یکجا دریافت می کنند
فردا؛ نوبت دوم واریز یارانه معیشتی

۴۱۹هزار خانوار، یارانه دو مرحله را یکجا دریافت می کنند

واریز یارانه معیشتی پس از افزایش قیمت بنزین سهمیه ای از ۱۰۰۰ تومان به ۱۵۰۰ تومان و تعیین نرخ ۳ هزار تومانی برای بنزین آزاد در دستور کار دولت دوازدهم قرار گرفت و پس از پرداخت نوبت اول آن در روزهای پایانی آبان ماه طبق اعلام رئیس سازمان برنامه بودجه مرحله دوم باید در دهم دی ماه پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار بازار، افزایش نرخ بنزین و سهمیه بندی آن در بامداد ۲۴ آبان ماه سالجاری از سوی دولت اعلام و مقرر شد تا منابع حاصل از درآمد این طرح به حساب سرپرستان ۶۰ میلیون خانوار واریز شود.

همچنین مقررشد تا به یک نفر مبلغ  ۵۵ هزار تومان، دو نفر مبلغ  ۱۰۳ هزار تومان، سه نفر مبلغ  ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفر مبلغ ۱۷۲ هزار تومان و خانواده های پنج نفر و بیشتر مبلغ  ۲۰۵ هزار تومان پرداخت شود.

طبق اعلام رئیس سازمان برنامه بودجه  واریز نوبت اول یارانه معیشتی در روزهای ۲۷ و ۳۰ آبان ماه و دوم آذر ماه انجام شد اما پس از آن محمدباقر نوبخت اعلام کرد که زمان پرداخت یارانه نقدی و معیشتی تغییر کرده و یارانه معیشتی روز دهم هر ماه و یارانه نقدی روز بیستم هر ماه پرداخت خواهد شد.

حال با توجه به اعلام رئیس سازمان برنامه بودجه فردا(سه شنبه دهم دی ماه) نوبت دوم یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. همچنین طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه بعد از بررسی درخواست‌های متقاضیان دریافت یارانه معیشتی ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تایید شده و دو مرحله را یکجا دریافت می‌کنند.
بررسی درخواست‌ها در وزارت تعاون ادامه و امکان افزایش تعداد مشمولان ادامه دارد.

کد خبر: ۱٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha