۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
پیش‌بینی ورود ۱۲ میلیون گردشگر داخلی و خارجی به استان بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

پیش‌بینی ورود ۱۲ میلیون گردشگر داخلی و خارجی به استان بوشهر

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از پیش‌بینی ورود ۱۲ میلیون گردشگر داخلی و خارجی به استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر دارای ۱۰ شهرستان است که تمام شهرستان‌ها بویژه شهرستان‌های ساحلی دارای جذابیت‌های گردشگری و توریستی هستند.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان‌ها موجبات افزایش جذب گردشگر در نقاط مختلف استان می‌شود و با توجه به بهبود وضعیت کرونایی، امسال شاهد رشد چشمگیر گردشگران استان بوشهر خواهیم بود.

استاندار بوشهر از آمادگی استان بوشهر برای پذیرایی از ۱۲ میلیون گردشگر داخلی و خارجی خبر داد و خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود از اکنون تا اواسط اردیبهشت سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۲ میلیون گردشگر داخلی و خارجی وارد استان بوشهر شوند و با توسعه زیرساخت‌ها، آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به این عزیزان را داریم.

محمدی زاده بیان کرد: گردشگری دریایی و گردشگری تجاری و هم چنین گردشگری در مناطق کشاورزی و سرسبز استان و گردشگری صنعتی از جاذبه‌های گردشگری استان بوشهر به شمار می‌روند که باید نهایت بهره‌وری را از این ظرفیت‌ها ببریم.

وی اضافه کرد: تامین مواد غذایی و همچنین توسعه اماکن اقامتی باکیفیت و ایجاد بسترهای رفاهی و تامین امنیت مسافران مورد توجه و تاکید قرار دارد و همه توان خود را در این مسیر به کار می‌گیریم.

استاندار بوشهر یادآور شد: جلسات ستاد تسهیلات سفر در استان باید به طور منظم و مکرر برگزار شود تا راهکارهای لازم برای بهبود خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران اندیشیده شود.

کد خبر: ۱۲۸٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha