۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
وزارت جهاد از تمامی ظرفیت ها برای توزیع عادلانه کالاها استفاده کند
نماینده مردم گناباد در مجلس:

وزارت جهاد از تمامی ظرفیت ها برای توزیع عادلانه کالاها استفاده کند

صفایی دلوئی، نماینده مردم گناباد در مجلس یازدهم گفت: از وزارت جهاد کشاورزی در حوزه توزیع عادلانه کالا انتظار داریم از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد صفایی دلوئی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از وزیر بهداشت درخصوص واکسیناسیون و کاهش شدید مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا گفت: از وزیر جهاد کشاورزی درخواست دارم دقت کند با توجه به حذف ارز ترجیحی از هم اکنون با تمرکززدایی بر محور واردات خوراک دام و طیور، تمامی سرمایه های اجتماعی در استان ها را پای کار بیاورد تا به چالشی در این حوزه برخورد نکنیم.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه از وزیر نیرو درخواست دارم در موضوع حق نظارت با توجه به خشکسالی های پی در پی دقت لازم را مدنظر قرار دهد، ادامه داد: وزیر نفت در ارتباط با افزایش تصاعدی قیمت گاز مصرفی واحدهای ساختمانی به ویژه تولیدکنندگان آجر تعدیل کند تا تولید تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با موضوع توزیع عادلانه کالا انتظار داریم وزارت جهاد کشاورزی از تمامی ظرفیت ها استفاده کند تا شاهد گرانی و تورم در جامعه نباشیم.

کد خبر: ۱۲۸٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha