۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵
اختیارات فوق دولتی شرکت‌های واسطه‌ای در تامین نیروی انسانی| بود و نبود کارکنان در دست پیمانکاران!
اختصاصی بازار

اختیارات فوق دولتی شرکت‌های واسطه‌ای در تامین نیروی انسانی| بود و نبود کارکنان در دست پیمانکاران!

رئیس «کارگروه بررسی طرح استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی» با اشاره به سرنوشت طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: ما این طرح را تا رسیدن به نتیجه نهایی در مجلس پیش خواهیم برد.

عباسی گودرزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به سرنوشت طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس گفت: ما این طرح را تا رسیدن به نتیجه نهایی در مجلس پیش خواهیم برد.

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور پیرو ارائه لایحه به مجلس در این زمینه گفت: رئیس جمهور در این بخش دستور دادند که سازمان اداری و استخدامی با مجلس همکاری داشته باشند، با این حال چه لایحه دولت برسد و چه نرسد ما ادامه کار را پیش خواهیم برد، با این حال بهتر است دولت در این زمینه لایحه بدهد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه متاسفانه در جذب نیروها شاهد تبعیض و بی‌عدالتی و فساد هستیم بیان داشت: در پی این بی عدالتی هرکسی را جذب می‌کنند و هر جور که می‌خواهند به آن فرد پرداختی دارند و هر وقت هم می‌خواهند پرداختی نیروها را اختصاص می دهند و هر زمانی که اراده می‌کنند می‌توانند آن نیرو را برکنار کنند و هیچ کسی هم در این بخش پاسخگو نیست و هیچ آماری هم از این موضوعات وجود ندارد و هیچ هویتی هم از این شرکت‌های واسطه‌ای در دست نیست.

وی با اشاره به دلایل این مسئله بیان داشت: دلیل این مسئله هم مواردی است که در قانون مدیریت خدمات کشوری در زمینه شرکت‌ها پیش بینی شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه معلوم نیست این شرکت‌های پیمانکار از کجا پیدا شده‌اند، اظهار داشت: این جای سوال دارد که این پیمانکاران چه کسانی هستند که اختیارات‌شان متاسفانه از دولت هم بیشتر است. متاسفانه اختیارات بی حد و حصری در جذب نیروی انسانی به پیمانکاران داده‌اند و هیچ کسی هم پاسخگو نیست و اینها حتی در آمارهای دولت هم وجود ندارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در جذب نیروها بی‌عدالتی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: واجب است که شرکت‌های واسطه‌ای در تامین نیروی انسانی لغو شوند.

وی تاکید کرد: از این رو، ما در طرح خودمان تاکید داشتیم که این شرکت‌ها باید تعطیل شوند و در این زمینه جرم‌انگاری لازم را مد نظر قرار دادیم لذا اگر این شرکت‌ها ادامه فعالیت داشته باشند مجازات خواهند شد.

کد خبر: ۱۲۸٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha