۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
استقبال گاوها از توکن «اینترنت کامپیوتر» ادامه دارد| احتمال افزایش قیمت تا ۴۰ دلار!
بازار بررسی کرد؛

استقبال گاوها از توکن «اینترنت کامپیوتر» ادامه دارد| احتمال افزایش قیمت تا ۴۰ دلار!

توکن اینترنت کامپیوتر علیرغم ریزش سنگین بازر ارزهای دیجیتال، طی هفته گذشته عملکرد مطلوبی از خود نشان داده و احتمال افزایش بیشتر قیمت همچنان وجود دارد.

به گزارش بازار، توکن «اینترنت کامپیوتر» یا ICP طی هفته گذشته، علیرغم ریزش سنگین بازار ارزهای دیجیتال، عملکرد بسیار موفقی از خود نشان داد. این هفته، قیمت ICP به بالاترین سطح خود یعنی ۳۷.۳۵ دلار رسید که حدود ۷۰ درصد بالاتر از پایین ترین سطح در دسامبر سال گذشته است. در نتیجه، ارزش کل بازار آن به بیش از ۶.۵۹ میلیارد دلار افزایش یافته و این ارز اکنون به سی و یکمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان تبدیل شده است.

اینترنت کامپیوتر یک پلتفرم بلاکچین است که در می ۲۰۲۱ راه اندازی شد. این پروژه مستقر در سوئیس توسط شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر مانند a۱۶z و «پلی چین کپیتال» (Polychain Capital) پشتیبانی می شود. در نقشه راه این ارز، هدف آن تاسیس یک پلتفرم قرارداد هوشمند ذکر شده که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا انواع برنامه ها را بر بستر آن بسازند.

تا به امروز، چندین اپلیکیشن با استفاده از شبکه ICP ساخته شده اند، اگرچه درصد پذیرش کاربران آن نسبتا ضعیف بوده است. برخی از بزرگترین پروژه های مستقر بر بستر شبکه اینترنت کامنپیوتر عبارتند از Fleek، Distrikt و Origyn.

قیمت ICP اخیراً به شدت افزایش یافته و دلیل این استقبال نیز، تشکیل نوعی پل ارتباطی میان ICP و شبکه اتریوم است که این پل به برنامه های ساخته شده بر روی اتریوم و ارزهای مستقر بر روی شبکه ICP امکان می دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

پیش بینی قیمت اینترنت کامپیوتر (ICP)
نمودار چهار ساعته ICP نشان می دهد که قیمت این ارز طی چند هفته گذشته روندی صعودی داشته و توانسته است به بالای سطح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲% صعود کند. همچنین، قیمت ICP بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرد در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) به افزایش خود ادامه داد. همچنین بالاتر از سطح مقاومت کلیدی در ۳۰ دلار حرکت کرد که بالاترین سطح در ۲۷ دسامبر بود.

بنابراین، قیمت اینترنت کامپیوتر احتمالاً همچنان در حال افزایش است؛ چراکه گاوها مقاومت کلیدی را در ۴۰ دلار هدف قرار می دهند که در امتداد سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰٪ خواهد بود. البته کاهش سطح حمایت به زیر ۳۰ دلار این فرضیه را باطل می کند.

کد خبر: ۱۲۸٬۵۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha