۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
احیای واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل در زنجان شدت می گیرد
رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان زنجان:

احیای واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل در زنجان شدت می گیرد

زنجان- حمیدی، رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: تا پایان سالجاری احیای واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل با قوت بیشتری انجام می شود و تاکنون توفیقات خوبی در این خصوص در استان حاصل شده است. 

محسن حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار به فعالیت کلینیک صنعتی بسیج در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این کلینیک عملیات میدانی جهت پایش و عارضه‌یابی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه در خصوص واحدهایی که مشکل مالیاتی دارند مقرر شده ضمن برگزاری جلسات و بررسی مجدد مشکل، فعالیت شرکت نیز در صورت امکان آغاز شود، اظهار کرد: هدف کلینیک صنعت، اشتغالزایی و پشتیبانی از تولید است.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: در برخی مواقع کوتاهی‌هایی از سوی خود واحدها است که پیگیری‌های لازم برای بررسی و رفع مشکل واحد را باید خودشان انجام دهند.

حمیدی تاکید کرد: عملکرد ضعیف دولتمردان ناامیدی به مردم تحمیل کرده و در این میان حضور مسئولان در واحدهای تولیدی و صنعتی قوتی برای صنعتگران است.

وی با بیان اینکه تامین سرمایه در گردش، مشکلات مالیاتی، مشکلات خانوادگی (وراث)، تخصیص سهمیه مواد اولیه از طریق بورس و تامین کالاهای اساسی از جمله مشکلات واحدهای تولیدی در استان است،گفت: با احیای واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل،اشتغال در استان رونق می گیرد.

عضو کارگروه مالی و بانکی کلینیک تخصصی بسیج مهندسین صنعت در استان زنجان تصریح کرد: تا پایان سالجاری احیای واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل با قوت بیشتری انجام می گیرد و تاکنون توفیقات خوبی در این خصوص در استان حاصل شده است.

کد خبر: ۱۲۸٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha