۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
 شهرک صنعتی مازندران در راه تولید سنگ اندازی می‌کند
یک تولیدکننده مازندرانی:

شهرک صنعتی مازندران در راه تولید سنگ اندازی می‌کند

سوادکوه- پورمداح، تولیدکننده و فعال در صنعت شیمیایی در مازندران بااشاره به سنگ اندازی شهرک‌های صنعتی استان در راه تولید گفت: شهرک صنعتی بخشی از زمین کارخانه ام را واگذار کرد.

سهراب پورمداح در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه از سال ۷۶ تاکنون در حوزه صنعتی و تولید رنگ، مواد شیمیایی و غیر فعالیت می کنیم،اظهار داشت: با توجه به تجارت ۲۵ ساله در این حوزه وسفرهای متعدد به کشورها و تبادل اطلاعات با شرکت های مختلف تصمیم گرفتیم تجربه ها را به تولیدات جدید تبدیل کنیم.

این صنعتگر نمونه در استان مازندران ادامه داد: طرحی را تهیه کرده بودیم که می توانست منجر به ایجاد اشتغال پایدار برای ۷۰۰ نفر در منطقه باشد و در شهرک صنعتی زمینی را پیدا کردیم که طی ۱۱ سال سهامدار قبلی نتوانست آن را به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه زمین را به قیمت آزاد و روز خریداری و طرح را در آن اجرا کردیم، افزود: این طرح در حوزه شیمیایی است زیرا اکنون این مواد در کشورهای دیگر ساخته و با قیمت گزاف به ما فروخته می شود.

پورمداح یادآور شد: فروردین امسال شهرک صنعتی قسمتی از زمین را بدون آنکه مراحل قانونی فسخ را انجام دهد در زمانی که مشغول دریافت مجوزهای لازم بودیم، به سرمایه گذار دیگری واگذار کرده است.

این تولیدکننده تصریح کرد: در تیرماه امسال آماده افتتاح فاز اول پروژه شدیم ولی شهرک صنعتی سنگ اندازی می کند درحالی که در کارخانه ای که هنوز به صورت دائم راه اندازی نشده دارای ۴۰ نفر نیروی دائم هستیم و قصد داریم آن را به ۷۰۰ نفر برسانیم.

وی با اشاره به سنگ اندازی شهرک صنعتی استان اظهار داشت: این درحالی است که استاندار و مسئولان ارشد به مانع زدایی از تولید و صنعتگران برای اشتغال و توسعه پایدار تاکید دارند و از استاندار درخواست داریم برای بهره برداری کامل این پروژه حمایت کند.

کد خبر: ۱۲۸٬۱۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha