۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
اتاق وضعیت (EOC) برای رصد آنلاین تعاونی ها تشکیل می شود
معاون امور تعاون وزارت کار:

اتاق وضعیت (EOC) برای رصد آنلاین تعاونی ها تشکیل می شود

چهارمین دیدار های مردمی معاون امور تعاون با مدیران و کارشناسان امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با هدف پیگیری مصوبات نشست های گذشته برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی»، در چهارمین دیدار با مدیران و کارشناسان امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بیان کرد: تا کنون حدود ۳۰ تعاونی مشکل دار بررسی شده اند.

معاون امور تعاون با اشاره به اقدامات جدید این معاونت برای تسریع فرآیندها، هم افزایی، هماهنگی میان بخشی و جلوگیری از هدر رفت وقت سیستم، گفت : اتاق وضعیت (EOC) در معاونت تعاون برای رصد لحظه ای و آنلاین تعاونی ها تشکیل می شود.

وی تصریح کرد: عملکرد تعاونی ها و ادارات کل استانی پایش و نظارت می شوند و در صورت ترک فعل از سوی هر طرف، اقدام فوری و جدی انجام می‌گیرد.

مسکنی تاکید کرد: با برگزاری نشست ها در مسجد و گفتگوی بی واسطه و رودررو با مردم، از نزدیک با دغدغه ها و مشکلات مردم روبرو شده و با بررسی مسائل مطرح شده در نشست ها، نسبت به سیاست گذاری و تنظیم دستور العمل ها با دقت بیشتری اقدام می شود.

معاون امور تعاون خاطر نشان کرد : با هدف افزایش سطح آموزشی تعاونگران، سرفصل های آموزشی لازم برای تعاونگران تهیه و در استان تهران به صورت پایلوت اجرا می شود.

وی با اشاره به کمبود ساختاری بخش دولتی تعاون خبر داد: در خواست اضافه شدن دفتر مسکن، حقوقی و حسابرسی به ساختار معاونت امور تعاون به سازمان امور استخدامی کشور، ارسال می شود.

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران نیز در این نشست بیان کرد : آقای مسکنی، جهادی وار مسائل تعاونی های مشکل دار را رصد و پیگیری می‌کنند.

وی افزود: تعاونگران عزیز در این مدت کوتاه، تغییرات محسوس را لمس کرده اند.

تهمنیه دانیالی با بیان اینکه در این نشست، تمامی مصوبات به تفکیک تعاونی، تاریخ اجرا و میزان پیشرفت بررسی شد، تصریح کرد : مدارک و مستندات اجرای مصوبات، در اختیار معاونت امور تعاون قرار گرفت.

کد خبر: ۱۲۸٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha