۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
مایحتاج ضروری سیل‌زدگان هرمزگان تأمین می‌شود
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

مایحتاج ضروری سیل‌زدگان هرمزگان تأمین می‌شود

هرمزگان- سرپرست ستاد اجرایی حضرت امام(ره) از مساعدت ویژه این نهاد برای تأمین مایحتاج ضروری شامل بذر، علوفه، بسته‌های معیشتی و پروتئینی به‌منظور جبران خسارت‌های زلزله و سیل در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، عارف نوروزی شامگاه جمعه در نشست بررسی وضعیت سیل زدگاه هرمزگانی به میزبانی استانداری هرمزگان اظهار کرد: پیرو سفر معاون اول رییس جمهور به هرمزگان و دستور ویژه وی مبنی بر رفع نیازهای خانوارهای آسیب دیده از زلزله و متعاقب آن وقوع سیل در روزهای اخیر، نیازهای استان بررسی شد.

وی با اشاره به تأکید مسئولان بر تأمین بذر مورد نیاز کشاورزان برای دوره کشت آتی گفت: علاوه بر بذر مورد نیاز، علوفه و یونجه به میزان توافق شده در اختیار کشاورزان استان قرار خواهد گرفت.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: در زلزله آبان ماه و سیل دی ماه هرمزگان، دام‌ها و احشام تعدادی از دامداران و اقشار محروم تلف شد که بر اساس توافق صورت گرفته، ۸۰۰ رأس دام سبک برای کمک به آن ها توزیع می شود.

نوروزی، همچنین گفت: طی زلزله گذشته و سیل اخیر، لوازم ضروری برخی از خانوارها دچار آسیب شد که تدابیر ویژه ای از سوی ستاد اجرایی اندیشیده شده و کمک های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی همچنین گفت: پنج هزار بسته معیشتی و پروتئینی نیز بین آسیب دیدگان زلزله و سیل اخیر از سوی ستاد اجرایی فرمان توزیع می شود.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در این نشست از اهتمام ویژه دولت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منظور حل مشکلات مردم استان هرمزگان و آسیب دیدگان زلزله آبان ماه و سیل اخیر قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۲۸٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha