۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵
راه اندازی خانه احسان در گرگان| ۴ مرکز دیگر هم ایجاد خواهد شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خبرداد؛

راه اندازی خانه احسان در گرگان| ۴ مرکز دیگر هم ایجاد خواهد شد

گرگان- سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از راه اندازی اولین خانه احسان در محله انجیراب گرگان خبرداد و گفت: در سال آینده هم چهار خانه احسان در گلستان راه اندازی خواهد شد.

مهمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: برای کاهش آسیب های اجتماعی در محلات، خانه احسان محله با همکاری دستگاه های دیگر در نقاط مختلف ایجاد می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: در این خانه، میز خدمت از سوی دستگاه های دیگر تشکیل شده و همه امورات خدمت رسانی به مردم را به عهده می گیرد.

وی با بیان این که در واقع تمام امورات محله توسط خود ساکنان (مردم) انجام خواهد شد، اضافه کرد: در گلستان شهر گرگان و محله انجیراب توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انتخاب و نخستین خانه ایجاد شد.

طبق گفته سلمان زاده بخشی از هزینه های خدمت رسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پرداخت خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: تفاوت و مزیت این طرح این است که در آن از ظرفیت نوجوانان و جوانان زیر ۳۰ ساله استفاده می شود.

وی عنوان کرد: در این محله هفت مسئول پهنه، توسط مسئول خانه احسان انتخاب شده و هر کوچه هم دارای شهردارانی است که در شناسایی آسیب ها و رفع مشکلات کمک می کنند.

طبق گفته سلمان زاده در سال آینده هم چهار خانه احسان دیگر در استان راه اندازی خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۸٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha