۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
۱۶۰ بسته معیشتی و کپسول گاز بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان سمنان:

۱۶۰ بسته معیشتی و کپسول گاز بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

سمنان- احمدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: ۱۶۰ بسته معیشتی و کپسول گاز بین نیازمندان بخش بیارجمند از توابع شهرستان شاهرود به همت ستاد اجرایی، توزیع شد.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به آخرین طرح اجرایی برای نیازمندان استان سمنان توسط ستاد اجرایی، تاکید کرد: : ۱۶۰ بسته معیشتی و کپسول گاز بین نیازمندان بخش بیارجمند از توابع شهرستان شاهرود به همت ستاد اجرایی، توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۶۰ کپسول گاز مورد استفاده خانوار روستایی در فصل سرد سال بین نیازمندان بیارجمند و روستاهای آن توزیع شده است، افزود: ۱۰۰ بسته معیشتی شامل رب، روغن، مارکارونی و ... نیز در بین نیازمندان این بخش توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه این طرح به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی اجرا شد، تاکید کرد: در واقع اهدای این بسته های حمایتی در فصل سرد سال به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی در کنار کمک به محرومان، به نیت اشاعه فرهنگ ایثار و ترویج سیره شهید سلیمانی را نیز دنبال می کند.

به گزارش بازار، بیارجمند در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شاهرود از جمله محروم ترین نقاط استان سمنان است در این بخش روستاهایی مانند احمد آباد و زمان آباد، اسب کشان و ... وجود دارد که تا شاهرود ۳۳۰ کیلومتر و تا سمنان بیش از ۵۰۰ کیلومتر فاصله دارند لذا کمک رسانی به این مردم محروم نیاز اساسی است. گفتنی است بسیاری از روستاهای بیارجمند به دلیل خشکسالی و نبود کار خالی از سکنه شده و یا چنج الی شش خانوار در آنها ساکن هستند.

کد خبر: ۱۲۷٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha