۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
زیرساخت های شهرک های صنعتی قزوین توسعه و تقویت می شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

زیرساخت های شهرک های صنعتی قزوین توسعه و تقویت می شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده امسال با بیش از 65 میلیارد تومان اعتبار زیرساخت های شهرک های صنعتی استان قزوین توسعه و تقویت می شود.

به گزارش خبرگزاری بازار از قزوین، حمید رضا خانپور ظهر دوشنبه در نشست شورای معاونین شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به برخی از مشکلات موجود در شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: تولید کننده باید بدون دغدغه های روزمره ، زیرساختی و امکانات مورد نیاز برای فعالیت در شهرک های صنعتی استان قزوین فعالیت کند.

وی بیان کرد: گاهی برخی از مشکلات با هزینه کم قابل رفع است و تلاش ما این است که با صرف اعتبارات پیش بینی شده برای شهرک های صنعتی استان قزوین مشکلات زیرساختی موجود را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین عنوان کرد: برای امسال با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان « سال جهش تولید» نام گذاری شده است 65 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و تقویت این زیرساخت ها در نظر گرفته شده است.

خانپور عنوان کرد:تقویت و تامین زیرساخت ها در شهرک های صنعتی زمینه توسعه و جهش تولید را فراهم می آورد و قطعا از دغدغه های فعالین حوزه تولید میکاهد.

وی افزود:تقویت شبکه گاز داخلی در شهرک صنعتی لیا که امروز به یکی از مطالبات فعالین این شهرک صنعتی تبدیل شده است از برنامه های ما برای امسلا است و همچنین حفر چاه آب سوم شهرک صنعتی خرمدشت و همچنین تاسیس تصفیه خانه این شهرک صنعتی نیز در اولویت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین خاطرنشان کرد: رفع مشکلات زیرساختی در شهرک های صنعتی قزوین میتواند زمینه حضور بیشتر و بهتر تولیدکنندگان را فراهم کند و قطعا گامی اساسی در جهت جهش تولید خواهد بود.

خانپور همچنین عنوان کرد: تامین روشنایی شهرک های صنعتی، بهسازی معابر، جدول گذاری، ایجاد فضای سبز، رفع مشکلات آب و فاضلاب و تقویت امکانات موجود از برنامه هایی است که امسال با جدیت برای اجرای آن گام برمیداریم.

کد خبر: ۱۲٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha