۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
وزارت جهاد نسبت به تامین نهاده های دامی برای دامداران اقدام کند
نماینده مردم دامغان در مجلس:

وزارت جهاد نسبت به تامین نهاده های دامی برای دامداران اقدام کند

علیزاده برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس در تذکری از وزیر جهاد کشاورزی خواست نسبت به تامین نهاده های دامی برای دامداران اقدام کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی اکبر علیزاده برمی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار شهید سلیمانی، در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: وضعیت نهاده ها برای دامداران به خصوص دامداران سنتی دردمندانه است لذا فکر عاجلی کنید.

نماینده مردم دامغان در مجلس خطاب به وزیر بهداشت و درمان، گفت: در سفر به شهر دامغان وعده اجرای پروژه احداث بیمارستان ۵۰ تختخوابی برادران شهید رضایی را دادید اما هیچ اقدامی صورت نگرفته و مردم منتظر وعده شما هستند.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، گفت: راه دامغان به معلمان به قتلگاه تبدیل شده، قرار بود ۵۵ کیلومتر این مسیر طی ۴ سال گذشته تکمیل شود اما حتی یک کیلومتر آن اجرایی نشده لذا در این خصوص و به وضعیت پیمانکاران رسیدگی کنید چرا که جان مردم در خطر است.

علیزاده برمی در تذکری به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: تپه حصار میراث بی نظیر تاریخی به دلیل عبور ۱۰۰ قطار روزانه از این مسیر در حال نابودی است، نیازمند اقدام عاجل در این خصوص هستیم.

کد خبر: ۱۲۷٬۶۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha