۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
ضرورت توسعه ساخت و ساز با حفظ سهم باغات
رئیس شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد

ضرورت توسعه ساخت و ساز با حفظ سهم باغات

چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هدف ما این است که درختان قطع نشود و مردم نیز ساخت و ساز مورد نیاز خود را داشته باشند.

به گزارش بازار، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جلسه اخیر با اعضای شورای پنجم در خصوص مصوبه برج باغ‌ها افزود: برای اینکه نظر افراد مختلف از جمله اعضای شورای پیشین، کارشناسان و دیگران را کسب کنیم این جلسه برگزار شد و این روند را ادامه خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه باید درختان حفظ و هم پروانه ساخت صادر شود، اضافه کرد: در حال حاضر ساخت و ساز انجام نمی‌شود، اما فضای سبز هم توسعه نمی‌یابد.

چمران تصریح کرد: هدف ما این است که به فضای سبز شهر اضافه کنیم، درختان قطع نشود و مردم نیز ساخت و ساز مورد نیاز خود را داشته باشند و آسیب نبینند.

رئیس شورای شهر درباره بلند مرتبه سازی در منطقه ۲۲ هم گفت: موافق این حجم از برج سازی نیستم، اما در آن نقطه که در حال ساخت برج هستند، درخت خاصی وجود ندارد و البته درباره جمعیت پذیری منطقه نیز در طرح جامع موارد لازم مشخص شده است.

وی افزود: در دوره گذشته طرح جامع تفضیلی این منطقه، بررسی و کار علمی انجام شده است و نباید فراتر از آن اقدام شود.

چمران اضافه کرد: جذب جمعیت در منطقه ۲۲ نیز نباید بیش از حد باشد، چون مسائلی همچون تامین آب، فاضلاب، سرانه آموزشی، امکانات خدماتی و ... در این منطقه مطرح است و متاسفانه میزان خدمات شهری و مدارس این منطقه از برخی شهرستان‌ها نیز کمتر است.

کد خبر: ۱۲۷٬۶۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha