۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳
لازمه تحقق جهش تولید مسکن همگرایی بین بخش خصوص و دولت است
دبیر کانون سراسری انجمن‌های انبوه‌سازان:

لازمه تحقق جهش تولید مسکن همگرایی بین بخش خصوص و دولت است

گرگان- پورحاجت، دبیر کانون سراسری انجمن‌های انبوه‌سازان گفت: اگر همگرایی بین بخش خصوصی کشور با مجموعه دولت رخ ندهد، اتفاق مثبتی در طرح جهش تولید مسکن روی نخواهد داد.

فرشید پورحاجت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: دولت در حوزه جهش تولید مسکن یکسری تکالیفی دارد و ما با ضرس قاطع اعلام می‌کنیم اگر همگرایی بین بخش خصوصی کشور و به طور اخص کانون سراسری انبوه سازان با مجموعه دولت رخ ندهد، اتفاق مثبتی در زمینه جهش تولید مسکن روی نخواهد داد.

دبیر کانون سراسری انجمن های انبوه سازان افزود: تلاش ما بر این است که بتوانیم این همگرایی را با دولت ایجاد کرده و بتوانیم بستر مناسب را برای تولید مسکن کشور فراهم کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم هم در طرح جهش تولید مسکن و هم فعالیت انبوه سازان و فعالان صنعت ساختمان شرایط بهتری برای تولید مسکن در کشور ایجاد شود.

پورحاجت ضمن اظهار خوش بین بودن به آینده بازار مسکن، گفت: با تمام شرایط موجود روزنه هایی از تحرک در بازار مسکن مشاهده می شود و مردم علاقه مند به حضور در معاملات هستند و جنب و جوش در بازار مسکن قابل رصد و رویت است که امیدواریم این جنب و جوش و رونق توام با ثبات در حوزه تولید و عرضه مسکن در کشور باشد.

دبیر کانون سراسری انجمن های انبوه سازان بیان کرد: دو سال اقتصاد کشور درگیر کرونا بود و بالتبع آن بازار مسکن هم شرایط مطلوبی را نداشت و از طرف دیگر تورم بسیار سنگینی را در دو سال گذشته در بازار مسکن شاهد بودیم لذا باید زمانی برای مردم رقم می‌خورد تا شرایط برای حضور آن ها در بازار فراهم می شد و ما امروز احساس می کنیم کسانی که قشر مصرفی هستند تمایل به حضور در بازار دارند و این مسئله قابل احصا و مشاهده است.

وی اعلام کرد: کسانی که به دنبال خرید سرپناه هستند صبر نمی کنند که تورمی که احتمال هم می دهیم تداوم داشته باشد باعث کاهش ارزش پول آنها شود.

کد خبر: ۱۲۷٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha