۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
صادرات آبزیان از سکوی صادراتی قصرشیرین در سال آینده
مدیرکل شیلات استان کرمانشاه خبر داد

صادرات آبزیان از سکوی صادراتی قصرشیرین در سال آینده

کرمانشاه- مدیرکل شیلات استان کرمانشاه از صادرات آبزیان از سکوی صادراتی قصرشیرین در سال آینده خبر داد و گفت: زمین مورد نیاز برای احداث سکوی صادرات آبزیان در شهرستان قصرشیرین خریداری شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شیلات کرمانشاه، سید فرزاد افضلی با اشاره به اهمیت تأسیس سکوی صادرات آبزیان در استان کرمانشاه، اظهار کرد: زمین مورد نیاز برای احداث سکوی صادرات آبزیان در شهرستان قصر شیرین خریداری شده است.

وی افزود: در سال جاری اتحادیه تعاون روستایی و شیلات استان کرمانشاه طی جلسات با معاون امور اقتصادی استان و مؤسسه توسعه اقتصادی قصر شیرین زمین مورد نیاز احداث سکوی صادرات آبزیان را خریداری کردند.

‌مدیرکل شیلات کرمانشاه تصریح کرد: زمین خریداری شده برای احداث سکوی صادرات آبزیان در شهرستان قصر شیرین به مساحت ۲۷ هزار و ۷۷۰ مترمربع است که هفت هزار و ۷۰۰ مترمربع آن برای احداث سکوی صادرات شیلات اختصاص یافته است.

‌افضلی بیان کرد: با ایجاد بارانداز سکوی صادراتی اتحادیه تعاون روستایی می‌تواند محصولات کشاورزی و نیز شرکت تعاونی تولید مجتمع شهدای قصر شیرین، به صورت مستقیم و فعالانه صادرات آبزیان را انجام دهد.

‌وی گفت: چند صندوق کارآفرینی قول همکاری برای تأمین تسهیلات مورد نیاز برای احداث تجهیزات لازم سکوی صادرات آبزیان استان کرمانشاه در شهرستان قصر شیرین را داده‌اند.

کد خبر: ۱۲۷٬۱۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha