۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
ادامه انتصابات سفارشی؛ مدیری ناآشنا برای مدیر عاملی شرکت عمران شهرهای جدید

ادامه انتصابات سفارشی؛ مدیری ناآشنا برای مدیر عاملی شرکت عمران شهرهای جدید

در حالیکه مدیریت شهرهای جدید یک جایگاه تخصصی و نیازمند فردی آشنا با این حوزه است گزارشها از وزارت راه و شهرسازی این گونه است که فردی یا افرادی غیر مرتبط برای شرکت عمران شهرهای جدید مطرح شده اند.

بازار؛ گروه راه و مسکن: در حالیکه این روزها وضعیت کنونی بسیاری از شهرهای جدید مهم کشور از جمله پردیس ، پرند ، هشتگرد ، صدرا و گلبهار با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند و حتی برخی شهرها مثل پردیس بدون مدیر عامل اداره می شود خبرها حاکی از این است که برخی افراد ناآشنا و تنها به واسطه فامیل بودن برای مدیر عاملی شهرهای جدید مطرح شده اند.

اگر چه مدیریت شهرهای جدید یک جایگاه تخصصی و نیازمند فردی آشنا با این حوزه است اما ظاهرا فامیل‌بازی مدیران شهرداری این‌بار در حیاط مشترک دولت و مجلس قصد ندارد حاشیه های انتصابات سفارشی در وزارت راه و شهرسازی را پایان دهد؟در ماههای گذشته انتقادات از عملکرد وزارت راه و شهرسازی به دلیل انفعال بیش از حد در اقدام عملی در وعده های مسکنی و انتصابات غیر تخصصی و پرحاشیه که البته همراه با تعلل در انتصاب معاونین و مدیران کارآمد ، متعهد ، جهادی و انقلابی به نقطه اوج رسیده، شنیده‌ها حاکی است که به سفارش نماینده پرنفوذ مجلس ،یکی از شهرداران سابق مناطق و دوستان و یارانش را به عنوان مدیرعامل شهرهای جدید کشور به رستم قاسمی سفارش کرده است!؟
واقعیت این است که بخش عمده‌ای از قول رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در خصوص طرح جهش تولید مسکن در شهرهای جدید کشور صورت گیرد بنابراین مدیریت شهرهای جدید یک جایگاه تخصصی است و قطعا نیازمند فردی آشنا با این حوزه است.
حال سوال این است که آیا در بدنه تخصصی وزارت راه و شهرسازی با وجود این همه نیروی تخصصی پرتوان و متعهد ، قحط‌الرجال شده است که نیروهای نا آشنا به حوزه مسکن می بایست بصورت سفارشی در جایگاههای کلیدی منصوب شوند؟

کد خبر: ۱۲۶٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • داورپناه IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      2 5
      جناب آقای دکتر جعفری کاملا مسلط به مباحث اجرایی و کلان مدیریتی هستند، قطعا سالی 1000000واحد مسکونی رو تحویل خواهند داد