۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
افزایش قیمت بنزین منتفی است| اجرای آزمایشی طرح بنزین در کیش و قشم در حد یک ایده ناقص است
رئیس کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با بازار:

افزایش قیمت بنزین منتفی است| اجرای آزمایشی طرح بنزین در کیش و قشم در حد یک ایده ناقص است

بوشهر- حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین منتفی است گفت: اجرای طرح بنزین در کیش و قشم نیز در حد یک ایده ناقص است.

فریدون حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حمایت از مردم و توجه به دغدغه‌های معیشتی آنها از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و نمایندگان مجلس در این راستا اهتمام خاصی دارند.

وی افزود: در زمینه اقلام مهم و اساسی، هر گونه افزایش قیمتی منجر به ملتهب شدن جامعه می‌شود و در تصمیم‌گیری‌ها باید به گونه‌ای عمل کنیم که کمترین آسیبی به جامعه وارد نشود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با شایعات اخیر در مورد افزایش قیمت سوخت بویژه بنزین خاطر نشان کرد: دولت و مجلس، هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند و سال ۱۴۰۱ افزایش قیمت بنزین اتفاق نخواهد افتاد.

وی یادآور شد: طرحی آزمایشی در حد یک ایده ناقص در دولت مطرح شد که مورد استقبال دولت و مجلس قرار نگرفت و در بودجه سال آینده به هیچ عنوان لحاظ نخواهد شد و در نتیجه افزایش قیمت بنزین منتفی است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با شایعاتی در مورد اجرای طرح جدید بنزین در قشم و کیش نیز گفت: این مساله نیز بدون ایجاد زیرساخت‌ها، محقق نمی‌شود و باید جمیع جهات از جمله وضعیت جمعیت ثابت و جمعیت گردشگر و سایر متغیرها بررسی و سپس تصمیم گیری شود که قطعا وزارت نفت، بدون کار کارشناسی تصمیمی نخواهد گرفت.

حسنوند اضافه کرد: اختصاص بنزین به فرد نیز یک ایده ناقص است و بزودی با حضور وزیر نفت در مجلس، بحث و تبادل نظر خواهد شد و تصمیمی می‌گیریم که بنفع مردم به ویژه به نفع اقشار کم درآمد باشد.

وی بیان کرد: افزایش قیمت بنزین به هیچ عنوان نخواهیم داشت و این مساله در بودجه دیده نشده است پس افزایش قیمت سوخت منتفی است.

کد خبر: ۱۲۶٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha