۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۷
 حذف ارز ترجیحی، ضربه سنگینی به تولید می‌زند
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران:

حذف ارز ترجیحی، ضربه سنگینی به تولید می‌زند

نبی پور، رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران گفت: روزی که نقدینگی بالا رود قطعا صنعت کوچک خواهد شد و ضربه بسیار شدیدی به تولید خواهد زد.

به گزارش بازار، ناصر نبی پور، رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران گفت: آقایان در خلأ زندگی می کنند و واقعیات موجود در خصوص تولیدکننده و مصرف کننده را در نظر نمی گیرند.

نبی پور ادامه داد: اگر قیمت ارز نهاده ها ۶ برابر شود، مرغ و تخم مرغ نوسانات شدیدی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: پرداختن نمایندگان به چیزی که هنوز مصوب نشده موجب تنش در صنعت شده و حتی برخی تخم مرغ را نگه داشتند و موجب گرانی آن شد.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران با ابراز تاسف از اینکه تولیدکنندگان توان خرید خود را از دست می دهند اظهار کرد: روزی که نقدینگی بالا می رود باید به سیستم بانکی متوسل شویم در حالی که این سیستم همراهی نخواهد کرد و لذا قطعا صنعت کوچک خواهد شد و باید این موضوع را با مشورت مدبرانه حل کنند چرا که ضربه بسیار شدیدی به تولید خواهد زد و مصرف پایین می آید و واحدهای کوچک از رده خارج شده و برای مرغداران فاجعه رخ خواهد داد.

وی با اشاره به ۲ میلیون تن ذرت و ۱ میلیون تن ذرت مورد نیاز سالانه مرغداران بیان کرد: به اسم مرغدار و دامدار، تولیدکنندگان دیگر بهره بردند.

کد خبر: ۱۲۶٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha