۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
ارزش‌آفرینی در صنعت از مسیر دانشگاه محقق می‌شود
عضو هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان:

ارزش‌آفرینی در صنعت از مسیر دانشگاه محقق می‌شود

اصفهان -یزدخواستی، عضو هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان گفت: ارزش‌آفرینی در صنعت از مسیر دانشگاه محقق می شود و ذوب آهن اصفهان نیز در این راستا همواره به مبحث ارتباط صنعت و دانشگاه توجه ویژه ای داشته است.

به گزارش خبرگزاری بازار، مرتضی یزدخواستی در آییین اختتامیه هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسامی لنجان اظهار کرد: معمولاً زمانی که دانشجویان وارد محیط دانشگاه می شوند، یکی از مهمترین دغدغه های آن ها انتخاب موضوع پایان نامه و انجام آن به شیوه مطلوب است تا بتوانند نتایج پژوهش خود را متناسب با موضوع، در بخش های مختلف جامعه به کار بگیرند.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در کشور از دیرباز تاکنون به مبحث ارتباط صنعت و دانشگاه توجه ویژه ای داشته که مصادیق عملی آن انعقاد تفاهم نامه های متعدد با دانشگاه های مطرح کشور در راستای بهره مندی صنعت از دانش روز می باشد.

عضو هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان خاطر نشان کرد: تولید ریل در این شرکت در کنار ابعاد ملی و بین المللی، فضایی بسیار خوبی است تا پژوهشگران بتوانند پژوهش های کاربردی در این زمینه انجام دهند و ذوب آهن نیز از چنین رویکردهایی استقبال می کند.

در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با گذشت بیش از ۴۰ سال از تاسیس آن، یکی از مولودهای انقلاب اسامی ایران به شمار می رود و سند تحول آن در مهرماه سال جاری نیز رونمایی شد تا بتواند موثرتر از گذشته در تمامی عرصه ها فعالیت داشته باشد.

سید مسعود داوودی افزود: از هفته پژوهش سال گذشته تا امسال،اساتید این واحد دانشگاهی در زمینه انتشار مقالات ISI و علمی پژوهشی عملکرد بسیار خوبی داشتند و در سال جاری نیز برنامه ریزی های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسامی واحد لنجان تصریح کرد: در دو سال گذشته تفاهم نامه خوبی را با حضور دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسامی کشور با ذوب آهن اصفهان منعقدکردیم که نتایج خوبی را برای این شرکت مادر صنعتی و همچنین دانشگاه به همراه داشته است و هم اکنون نیز طرح ها و پروژه های بسیاری را در دست اقدام داریم.

کد خبر: ۱۲۶٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha