۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
اختصاص بیمه حمایتی به ۵۰۰۰ نفر از هنرمندان صنایع دستی ملایر
نماینده ملایر در مکاتبه با وزیر میراث فرهنگی تاکید کرد:

اختصاص بیمه حمایتی به ۵۰۰۰ نفر از هنرمندان صنایع دستی ملایر

همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس خواستار اختصاص بیمه حمایتی به پنج هزار نفر از هنرمندان صنایع دستی ملایر و تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت شهرک مبلمان ملایر شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی حجت الاسلام آزادی‌خواه؛ حجت الاسلام احد آزادیخواه در مکاتبه با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با توجه به ثبت جهانی مبلمان منبت ملایر در فهرست شهرهای جهانی صنایع دستی و فعالیت حدود ۹ هزار نفر به صورت مستقیم و ۲۵ هزار نفر غیرمستقیم در این عرصه اشاره کرد و گفت: با توجه به ثبت ملی هنرمرواربافی روستای داویجان، اختصاص بیمه حمایتی به پنج هزار نفر از هنرمندان صنایع دستی این شهرستان در مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری به استان همدان درخواست می شود.

حجت الاسلام آزادی‌خواه پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان و تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور ساخت دبیرخانه شهر جهانی مبلمان منبت و همچنین تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت شهرک مبلمان منبت ملایر را از دیگر درخواست‌ها از وزیر میراث فرهنگی در سفر استانی عنوان کرد.

وی درخواست کرد: در مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به همدان ضمن توجه به تمامی هنرمندان، اقدامات ویژه و عاجل در تحقق این مطالبات انجام شود.

کد خبر: ۱۲۶٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha