۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
اهمیت منابع انسانی کمتر از تجهیزات و منابع مادی نیست
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران:

اهمیت منابع انسانی کمتر از تجهیزات و منابع مادی نیست

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اظهار کرد: با تکیه بر منابع انسانی متخصص می‌توان سازمانی موفق داشت زیرا در توسعه اقتصادی، اهمیت منابع انسانی کمتر از تجهیزات و منابع مادی نیست.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا در نشست هم‌اندیشی با هیئت رئیسه منطقه ۷ عملیات انتقال گاز و دیدار با جمعی از کارکنان تأسیسات تقویت فشار گاز کوهدشت با اهمیت‌بخشی به سرمایه انسانی گفت: با تکیه بر منابع انسانی می‌توان سازمان موفقی داشت و همه مدیران و مسئولان باید با نگاهی مثبت‌اندیش، نسبت به ارتقای جایگاه نیروی انسانی تلاش خود را برای بهره‌مندی از سازمانی پویا و مشارکت‌پذیر به‌کار گیرند.

وی با بیان اینکه گفت‌وگومحوری یکی از راه‌های توجه به منابع انسانی است، اظهار کرد: فضای کاری و عملیاتی باید طوری باشد که کارکنان بتوانند با سهولت و شفافیت، مسائل، دغدغه‌ها و مشکلات خود را با مسئولان و سرپرستان خود در میان گذارند. ما نیز وظیفه داریم با صبر و تحمل و با راهکارهای مناسب بر مشکلات کارکنان و سازمان را برطرف کنیم.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران تصریح کرد: ماهیت کاری کارکنان این شرکت با دیگر اداره‌ها متفاوت است و کارکنان شرکت انتقال گاز ایران در تأمین و انتقال گاز، تعمیر و نگهداری خطوط لوله در شرایط بسیار سخت در گرما و سرما با همه توان خود مشغول فعالیت و انجام وظیفه هستند که شایسته است از جایگاه و ساختار سازمانی مناسبی در سازمان بهره‌مند باشند.

جمشیدی‌دانا در بخش دیگری از سخنان خود، از آمادگی کامل شرکت انتقال گاز ایران برای عبور موفق در فصل زمستان خبر داد و افزود: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان مناطق ده‌گانه شرکت انتقال گاز و انجام اقدام‌های فنی گسترده در تأسیسات تقویت فشار گاز و مراکز بهره‌برداری خطوط لوله کشور، آمادگی کامل برای عبور موفق از دومین فصل سرد سال و انتقال ایمن و پایدار گاز به‌ویژه به مناطق سردسیر غرب کشور که بخش اعظمی از آن در منطقه ۷ عملیات انتقال گاز واقع شده است، وجود دارد.

وی یادآور شد: این آمادگی متأثر از هوشیاری، ابتکار عمل و توان تخصصی و فنی بالای همکاران عملیاتی است که همواره از این منظر خاطری آسوده داشته‌ایم.

کد خبر: ۱۲۶٬۶۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha