۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
سازمان نظام مهندسی تسهیل‌کننده و ریل‌گذار صنعت ساختمان
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

سازمان نظام مهندسی تسهیل‌کننده و ریل‌گذار صنعت ساختمان

نجات نیا، معاون وزیر راه‌ و شهرسازی با بیان اینکه نظام‌مهندسی تسهیل‌کننده و ریل‌گذار صنعت ساختمان است گفت: در فرایند گذار از سنتی به صنعتی سازی ساختمان به کیفیت و معماری ایرانی - اسلامی نظارت کنید.

بازار؛ گروه راه و مسکن: نشست هم‌اندیشی اعضای هیات‌مدیره سازمان با معاون وزیر راه‌وشهرسازی در محل ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی در حالی برگزار شد که نجات نیا معاون وزیر راه و شهرسازی جامعه مهندسی را بازوی توانمند مشورتی و اجرایی در نهضت ملی مسکن و جهش تولید مسکن دانست و  گفت: ارتقای صنعت ساختمان وظیفه ملی و میهنی تمامی آحاد جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان نظام مهندسی یک سازمان مردم نهاد و بزرگترین شبکه تخصصی کشور است ادامه داد: سازمان نظام مهندسی تسهیل کننده و ریل گذار صنعت ساختمان است بنابراین از اعضای هیات مدیره جدید سازمان نظام مهندسی تهران درخواست داریم تا برای رونق و صنعت ساختمان و تحقق اهداف دولت به خصوص طرح نهضت ملی مسکن کمک و تلاش کنند.
نجات نیا در خصوص رویکرد وزارت راه و شهرسازی با نظام مهندسی گفت: رویکرد وزارتخانه با سازمان نظام مهندسی یک رویکرد تعاملی است بنابراین از تمامی اعضای هیات مدیره درخواست می کنم اگر موردی درباره عملکرد این حوزه وجود داشت تذکر لازم را بدهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: وجود چند هزار رای جامعه مهندسی به منتخبان هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تکلیف بزرگی بر دوش هیات مدیره خواهد بود حال به این موضوع باید اشاره کرد که نظام مهندسی باید از طراحی ساختمان تا حین اجرا نظارت مستمر داشته باشد و در فرایند گذار از سنتی به صنعتی سازی ساختمان به کیفیت و معماری ایرانی- اسلامی نظارت کنند.

کد خبر: ۱۲۶٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha