۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
سیاست زدگی بر اقتصاد و بازار کشور حاکم شده است
نماینده مردم شیراز در مجلس:

سیاست زدگی بر اقتصاد و بازار کشور حاکم شده است

پاک فطرت، نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: متاسفانه بازار داخلی ثبات ندارد و سیاست زدگی بر اقتصاد و بازار کشور حاکم شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا پاک فطرت در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: متاسفانه دولت، وزارت صمت و سازمان تعزیرات بازار را رها کرده اند. هر هفته اقلام خوراکی و مصرفی گرانتر می شود، بازار ثبات ندارد و مردم نگران عدم ثبات قیمت ها هستند. وزیر صمت و مدیران تعزیرات چرا تحریم ها را بهانه و بازار را رها کرده اند و اجازه می دهند عده ای جیب مردم را خالی کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه ثبات بازار اهمیت بسیار زیادی دارد، عنوان کرد: متاسفانه سیاست زدگی بر اقتصاد و بازار کشور حاکم است.

وی در تذکری خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و بهداشت گفت: چرا باید از کشورهای همسایه مطلع شویم که تولیدات خوراکی ما غیراستاندارد است؟، چرا باید ۹ کشور همسایه تولیدات کشاورزی ما را به دلیل غیراستاندارد بودن بازگردانند؟ چرا باید سمومی که در داخل کشور تولید می شود، استاندارد لازم را نداشته باشد؟ چرا به کشاورزان آموزش نداده اید که از سموم و کودهای شیمیایی بیش از اندازه استاندارد، استفاده نکنند و آبروی ایران را می برید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه متاسفانه تنها ۲ درصد از بازار کشورهای همسایه را در اختیار داریم که با تداوم این گونه اقدامات، آن را نیز از دست می دهیم، ادامه داد: چرا اجازه می دهید بدون رعایت استاندارد اقلام خوراکی در کشور تولید و توزیع شود؟ وزارت بهداشت مسئول شیوع بیماری ها در کشور است، چرا اجازه می دهید در تولید محصولات بیش از اندازه از سموم غیراستاندارد استفاده کنند؟

کد خبر: ۱۲۶٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha