۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
تهیه برنامه هایی برای توسعه اشتغال در مازندران| روند صدور مجوزها طولانی است
استاندار مازندران:

تهیه برنامه هایی برای توسعه اشتغال در مازندران| روند صدور مجوزها طولانی است

تنکابن- استاندار مازندران بیشترین درخواست مردم استان را اشتغال بیان کرد و گفت: برنامه های کوتاه و بلندمدت توسعه اشتغال در دست اجرا داریم.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیشترین مراجعات مردمی از صبح امروز تاکنون مربوط به حوزه اشتغال بوده که بیشترین مراجعان در این زمینه نیز ، جوانان تحصیل کرده در سطوح بالا هستند.

حسینی با بیان اینکه موضوع اشتغال زمانی مرتفع می شود که استان مازندران در زمینه اقتصادی رشد متوازن داشته باشد، اظهار داشت: برنامه های کوتاه مدتی در این بخش در دستور کار استانداری قرار دارد که نخستین اولویت استان، کشاورزی بوده و پس از آن موضوع صنعت و گردشگری است.

استاندار مازندران ادامه داد: در نظر داریم با مساعدت هایی که به مجموعه واحدهای تولیدی و شرکت های دانش بنیان استان خواهیم کرد، جوانان نخبه بتوانند در حوزه های تولید نرم افزار های مورد نیاز استان و در بخش IT فعال شوند.

وی با بیان اینکه بخش دیگر مراجعات مردم مربوط به مباحث طرح هادی و اراضی داخل و خارج از بافت است، اظهار کرد: در این زمینه می توان برای بومی ها انعطاف و مساعدت بیشتری انجام شود.

استاندار مازندران همچنین گلایه از صدور برخی مجوزها در برخی از ادارات را از دیگر مراجعات مردم تنکابن دانست و بیان کرد: در این زمینه ناملایماتی وجود دارد که حتما بررسی و رفع خواهد شد.

حسینی پورنوری با تاکید بر اینکه وفاق و همدلی خوبی بین مدیران استان در جهت رفع مشکلات مردم وجود دارد ، تصریح کرد: بخش هایی از این مشکلات را می توان در چارچوب مدیریت استان حل و فصل کرده اما بخش های دیگر به ضعف در ساختار قانون ربط دارد که حل آن مشمول زمان است.

وی درباره انتقاد برخی خبرنگاران در باره تضعیف جایگاه فرمانداری ویژه تنکابن هم اظهار داشت: بازگشایی دفتر استانداری در نوشهر نافی اختیارات فرمانداری ویژه تنکابن نیست و تاکید می کنم که این شهرستان ظرفیت ویژه بودن را داشته و اختیارات ویژه تری را هم به این فرمانداری تفویض می کنم.

وی درباره تغییر مدیران استان هم گفت: مبنای تغییرات مدیریتی این دولت بر اساس شایسته سالاری بوده و در این زمینه دعوت از جوانان نخبه انجام شده و ساز و کارهایی را داشتیم.

حسینی پرنوری تاکید کرد: هر مدیری که در سوابقش تلاش برای رفع مشکلات مردم را داشته باشد و سیاست ها و ارزش گذاری های این دولت را دنبال کند شایسته خدمت به مردم است.

وی البته بیان کرد:‌ به زودی تغییرات مدیریتی بر مبنای شایسته سالاری در استان آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۶٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha