۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق؛ از شنبه آینده
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ خبر داد

بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق؛ از شنبه آینده

زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: بررسی لایحه بودجه از روز شنبه هفته آینده ۱۱ دی ماه در کمیسیون تلفیق آغاز خواهد شد.

به گزارش بازار، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ اظهار داشت: کمیسیون تلفیق از روز شنبه هفته آینده جلسه خود را برای بررسی آیین نامه کمیسیون تشکیل خواهد داد و بعد از آن وارد بررسی کلیات و در نهایت رأی گیری می شود.

وی افزود: اخیرا مجلس آیین نامه داخلی را اصلاح کرد که در صورت تأیید شورای نگهبان، بررسی بودجه به صورت دو شوری خواهد شد، بدان معنا که اول کمیسیون تلفیق کلیات بودجه را بررسی کرده و درباره آن نظرش را اعلام می کند و گزارش را به صحن علنی ارجاع می دهد.

زارع ادامه داد: سپس نمایندگان در صحن نظر خود را درباره کلیات اعلام می کنند، اگر کلیات در مجلس تصویب شد به کمیسیون تلفیق برای بررسی جزئیات ارجاع می شود و در صورت رد کلیات، لایحه بودجه به دولت برای اعمال اصلاحات ارائه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: قرار است شورای نگهبان نظر خود را درباره مصوبه مجلس در اصلاح آیین نامه داخلی تا روز یکشنبه هفته آینده اعلام کند که در صورت وجود ایراد، مجلس آن را رفع کرده و بتواند بر اساس اصلاح آیین نامه داخلی، بودجه سال آینده را مورد بررسی قرار دهد.

کد خبر: ۱۲۶٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha