۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی با طرح حمایت از کارخانجات
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی با طرح حمایت از کارخانجات

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تعطیلی کارخانجات به دلیل تخلفات مدیران آن به نفع کشور نیست و موجب بیکاری تعداد زیادی کارگر و ایجاد اختلال در چرخه اقتصادی خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عزت اله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تصویب دوفوریت طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی در صحن علنی مجلس، گفت: از آنجا که در حال حاضر بسیاری از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی به دلیل بدهی‌های بانکی، مالیاتی، بیمه‌ای و... به تعطیلی کشیده شده است، طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی تدوین شد تا این واحدها تحت هیچ شرایطی تعطیل نشود.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس طرح مذکور هیچ واحد تولیدی و صنعتی پلمپ نمی‌شود زیرا تعطیلی کارخانجات و به زندان رفتن فعالان اقتصادی به نفع کشور نیست و موجب بیکاری تعداد زیادی کارگر و ایجاد اختلال در چرخه اقتصادی خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه این طرح از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می‌کند، به موجب آن فعال اقتصادی به دلیل جرائم اقتصادی به زندان نمی‌رود و دست قاضی برای مجازات‌های جایگزین نظیر الزام به افزایش توان تولید یا به کارگیری نیروهای جدید باز می کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: از آنجا که دوفوریت طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی در جلسه امروز صحن علنی مجلس تصویب شد، این طرح و پیشنهادات مربوط به آن در جلسات کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۶٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha