۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
 دستگاه‌های اجرایی زنجان مانع فعالیت سرمایه گذاران می‌شوند
نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

دستگاه‌های اجرایی زنجان مانع فعالیت سرمایه گذاران می‌شوند

زنجان- فلاحی، نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان به ناهماهنگی بین دستگاه‌های استان اشاره داشت و گفت: ادارات با قوانین دست و پا گیر، مانع فعالیت سرمایه گذاران و سردرگمی آن‌ها می‌شوند. 

سهند علی فلاحی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مشکلات در بخش سرمایه گذاری بسیار است، گفت: سرمایه گذار با مشکلات بسیاری در مسیر خود روبرو است و رفع مشکلات سرمایه گذاران باعث می شود انگیزه سرمایه گذاران برای فعالیت بیشتر شود. 

وی با بیان اینکه عدم هماهنگی بین دستگاهی در مسیر سرمایه گذاری یکی از مشکلاتی است که سرمایه گذار را سردرگم کرده است،اظهار کرد: دستگاههای اجرایی با قوانین دست و پا گیر مانع فعالیت سرمایه گذاران در استان می شوند. 

نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: اعتماد به سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و انتخاب مدیرانی جسور می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

فلاحی تاکید کرد: در عملیاتی کردن برنامه ها به خوبی شعارها و صحبت ها عمل نشده و در برخی موارد عملکرد یک دستگاه سرمایه گذار را از استان خارج می کند. 

وی گفت: سرمایه گذار و فعال اقتصادی که در شرایط کنونی و با این مشکلات در استان فعالیت می کند عاشق کشور خود است. 

 نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذار ابزار مهم توسعه تولید است، ابراز داشت: باید موانع بر سر راه تولید و سرمایه گذاری در استان حل شود تا شاهد ارتقای تولید و اشتغال باشیم.

کد خبر: ۱۲۶٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha